« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
پیام رئیس اداره ارشاد اسلامی لنده به مناسبت روز جهانی تئاتر
رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان لنده به مناسبت هفتم فروردین «روز ملی هنرهای نمایشی» و روز جهانی تئاتر، ضمن تبریک این روز نوشت:تئاتر به طرز بی پایانی مجذوب کننده است چرا که بسیار اتفاقیست.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛در متن پیام اداره ارشاد اسلامی لنده آمده است:

روز جهانی تئاتر را به همه هنرمندان عزیز در رشته‌های مختلف هنرهای نمایشی شهرستان،استان،و تمامی  هنرمندان ایران تبریک می‌گویم.

بی شک سالی که گذشت پر از اتفاقات خوب برای نمایش شهرستان بود.اما امسال را در کنار هم با فراگیری بیشتر و آموختن،قوی تر و فنی تر رقم خواهیم زد.

بجاست از همه سرپرستان،کارگردانان،معین البکاءها،هنرمندان و عوامل گروه‌های نمایشی و تعزیه،رؤسای محترم قدیم و جدید انجمن نمایش شهرستان،آقایان رضاعسکری واحمدصفدری، رؤ سای محترم قدیم و جدید انجمن نمایش استان،اقایان کیانی و سید رضا رفیعی، ،مدیرکل محترم و معاونت محترم هنری و کار شناس  محترم تئاتر، اداره کل، رئیس محترم انجمن نمایش کشور،شوراهای نظارت شهرستانی و استانی، کارشناسان ،داوران و همه کسانی که شاید نامشان از قلم افتاده باشد،  تقدیر و تشکر فراوان بنمایم.

بی شک همراهی و همدلی مجموعه فوق باعث تمامی اتفاقات نمایشی در سال گذشته بوده است.انتشار رویدادهای نمایشی مدیون اهالی محترم رسانه و صدا و سیما میباشد که در توسعه این هنر انسانی متحمل زحمت گردیدند.دوام تان پایدار.

در پایان همگی را به تماشای نمایش فاصله اجباری در روز تئاتر  ( نوروز نمایش) دعوت میکنم.

اسماعیل زارعی / رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: