« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵
مسافر پس از انحراف خودرو از مسیر اصلی، اعتراض و سپس سرو صدا کرد که ناگهان زن سرنشین صندلی عقب با گذاشتن چاقو زیر گردن پیرزن، وی را به سکوت وادار می کند که چاره ای نیز جز پذیرش این زور نداشت
«دزد هم دزدهای قدیم»، ضرب المثل یا گفته پرتکرار هیچ فرقی نمی کند، زیرا اکنون می توان مصداق «نیک بینی منفی» نهفته در این عبارت را در رفتارهای ریز و درشت گروه دزدان و خفت گیرانی ببینیم که خلاف قدیم به ریز و درشت، پیر و جوان و حتی بیماران منتظر در بیمارستان ها هم رحم نمی کنند.

و اما گزارش تازه به ایرنا رسیده این که فخری، 70 ساله و اهل شمال که به امید زیارت امام زاده طاهر (س) به مهر شهر کرج آمده بود پس ازادای نیت، گرفتار بلایی شد که به دلیل فشار قلبی با پیشینه سکته، تا آستانه مرگ رفت.

واقعه از این قرار است که مسافر کهنسال و خسته از سفر در امام زاده طاهر، سوار پرایدی نقره ای با دو سرنشین مرد در جلو، یک زن و یک دختر بچه در صندلی عقب به مقصد چهار راه گلزار شد، اما به مقصد نمی رسد.

مسافر پس از انحراف خودرو از مسیر اصلی، اعتراض و سپس سرو صدا کرد که ناگهان زن سرنشین صندلی عقب با گذاشتن چاقو زیر گردن پیرزن، وی را به سکوت وادار می کند که چاره ای نیز جز پذیرش این زور نداشت.

و اما سارقان یا زورگیران «خیلی جوانمرد» که پیش از رسیدن به پلیس راه منطقه کمال آباد حومه کرج، 50 هزار تومان و کیف همراه را به زور می ستانند ولی از همه مهمتر داروهای بیمار قلبی و ... را نیز با خود می برند.

و اما یک تشکر از پلیس راه کمال آباد که فخری بخت برگشته و آواره در جاده را به خانواده رساند تا بدون اینکه پشت سرش را نگاه کند به شهر خود بازگردد و همچنین این امید که پلیس انتظامی هم در پی پرایدی باشد که سرنشینان «خیلی جوانمردش» به یکی مانند مادر بزرگ خود هم رحم نمی کنند و حتی داروی بیمار را هم می برند، زیرا این شکارچیان «خیلی شجاع» که احتمالا اعضای یک خانواده هستند، برای شکار پیرزنان و پیرمردان دیگر به محل بازمی گردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: