« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
در پی بارش‌های سیل‌آسا در کهگیلویه و بویراحمد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به‌منظور کمک به خانواده‌های مددجویان گرفتار سیل در پی بارش‌های اخیر، 70 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان برپا شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، در حاشیه بازدید از تعدادی از خانواده‌های دچار سیل در استان، گفت: در پی بارندگی‌های سیل‌آسا در استان تعدادی از مددجویان تحت حمایت این نهاد دچار سیل گرفتگی شده‌اند و خسارت‌های زیادی به آنان واردشده است.

وی تصریح کرد: به‌منظور کمک به خانواده‌های مددجویان گرفتار سیل در پی بارش‌های اخیر، 70 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان برای کمک به این خانواده‌ها برپا شد.

مبشری خاطرنشان کرد: در حال بررسی وضعیت خانه‌های آسیب‌دیده مددجویان هستیم و پس از برآوردهای لازم در اولین فرصت نسبت به اختصاص کمک و تسهیلات لازم اقدام خواهیم کرد.
وی بابیان اینکه مردم شریف و ولایتمدار استان می‌توانند جهت یاری سیل‌زدگان هم استانی، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر استان تحویل دهند، گفت: شماره‌گیری کد #99*074*8877*  از طریق تلفن همراه نیز یکی دیگر از راه‌های دریافت کمک‌های خیران و نیکوکاران برای کمک به خانواده‌های مددجویان سیل‌زده است.

شایسته ذکر است؛ مدیرکل کمیته امداد استان به همراه تعدادی از مدیران و مددکاران این نهاد با خانواده‌های سیل‌زده در پنج روستا دیدار و به آن‌ها سبدهای غذایی و کالایی اهداء کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین