« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم خیر و نیکوکار استان به‌منظور کمک به سیل‌زدگان شمال و جنوب کشور 109 میلیون تومان کمک کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه به‌منظور کمک به خانواده‌های مددجویان گرفتار سیل در پی بارش‌های اخیر در کشور، ۷۰ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان برپاشده است، گفت: مردم نیکوکار استان تاکنون 109 میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی به سیل‌زدگان استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان کمک کرده‌اند و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد. 


مبشری همچنین به خسارت سیل به مددجویان هم استانی اشاره و بیان کرد: در پی بارندگی‌های سیل‌آسا در استان خانواده‌های زیادی از مددجویان هم استانی دچار سیل گرفتگی شده‌اند و خسارت‌های زیادی به آنان واردشده است.

وی افزود: طبق آمار اولیه 486 خانوار مددجوی تحت حمایت این نهاد دچار خسارت ناشی از سیل شده‌اند.

مبشری با اشاره به اینکه در حال بررسی وضعیت خانه‌های آسیب‌دیده مددجویان با کمک دهیاران و ادارات استانی هستیم و پس از برآوردهای لازم در اولین فرصت نسبت به اختصاص کمک و تسهیلات لازم اقدام خواهیم کرد، افزود: در خصوص طرح‌های اشتغال مددجویان، کسانی که در حادثه اخیر آسیب به کسب‌وکار آن‌ها واردشده است، وام اشتغال‌زا با برآوردهایی که صورت می‌گیرد پرداخت خواهد شد و در بخش مسکن مددجویان نیز کسانی که دچار آسیب شدند تدابیر لازم اندیشیده می‌شود.

وی بابیان اینکه مردم شریف و ولایتمدار استان می‌توانند جهت یاری سیل‌زدگان، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر استان تحویل دهند، گفت: شماره‌گیری کد #۹۹*۰۷۴*۸۸۷۷*  از طریق تلفن همراه نیز یکی دیگر از راه‌های دریافت و جمع‌آوری کمک‌های خیران و نیکوکاران برای کمک به خانواده‌های مددجویان سیل‌زده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: