« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۷۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
با حضور جانشین پلیس راهور استان؛
رییس جدید پلیس راهور شهرستان لنده در آیینی با حضور مسولان پلیس راهور استان و فرمانده انتظامی این شهرستان معرفی شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،آئین تودیع و معارفه ی رؤسا قدیم و جدید پلیس راهور شهرستان لنده با حضور مسولان پلیس راهور استان و فرمانده انتظامی این شهرستان برگزار شد.

پیش از ظهر امروز (سه شنبه) مراسم تودیع و معارفه ی رئیس پلیس راهور شهرستان لنده با حضور مسئولین انتظامی در محل فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

در این مراسم سرگرد دانا معماری به عنوان رئیس قبلی راهور مورد تقدیر واقع شد و به جای وی "سروان جمشید آبادی" به عنوان رئیس جدید پلیس راهور شهرستان لنده معرفی گردید.


در ابتدای این مراسم سرگرد جمشیدی فرمانده انتظامی شهرستان لنده وظیفه اصلی پلیس راهور را تامین نظم و نظارت بر رعایت اصول رانندگی در خیابانها و جادها دانست و اظهار داشت سرگرد دانا معماری رئیس پلیس راهور شهرستان لنده در طی مسولیت خود در این شهرستان ضمن تعامل خوب با ادارات و خصوصا شورای ترافیک در نظم دهی به ترافیک و کاهش امار تصادفات و رضایت مندی مردم و مسولان موفق عمل کرده است.

 جانشین راهور استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم از شهرداری و شورای ترافیک به عنوان دو رکن که می‌توانند تعامل خوبی با پلیس راهور داشته باشند یاد کرد و افزود: رگرد معماری از مدیران شایسته راهور می باشد که با تعامل سازنده و عملکرد خوبی که داشته اند رضایت مردم و مسولان این شهرستان را جلب نمودند.

سرهنگ پیوست اظهار داشت:فرهنگ‌سازی و ارتقاء فرهنگ ترافیک؛ یکی از رویکردهای جدی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به ویژه طی سال‌های اخیر بوده است.

وی به کاهش 76 درصدی تصادفات درون شهری ایام نوروز در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کردو افزود:این موفقیت را مدیون فرهنگ مردم و تعامل و همکاری شورای ترافیک با پلیس راهور می دانیم.

در ادامه سرگرد معماری رئیس سابق پلیس راهور شهرستان لنده طی سخنانی گفت:با کمترین امکانات و تنها با یک نیرو موفق به کاهش صد در صدی امار تصادفات منجر به مرگ و معلولیت جسمی در این شهرستان شدیم.

وی در ادامه : 540 مورد مکاتبه با شهرداری و پیگیری امور ؛ اصلاح نقاط حادثه خیزشهر ؛ نصب تابلو و علائم رانندگی در کلیه ی معابر ؛ تسطیح خیابانها و کوچه ها با همکاری شهرداری و اعضای شورای شهر ؛ کاهش سرعت با نصب سرعت گیرهای مجاز؛ اموزش فرهنگ و ترافیک در مدارس مختلف و دانشگاه  و آموزشگاه رانندگی مهر لنده ؛توزیع کلاه ایمنی در بین شهروندان ؛ برخورد با ۵۰۰۰موتور سوار متخلف؛ تعامل با ادارات مختلف؛ تعامل با ورزش و مراسمات و مناسبتهای مذهبی را از جمله اقدامات پلیس راهور شهرستان در شش سال گذشته عنوان کرد و اظهار داشت : همواره  اهل تبعیض نبوده و نظرات کارشناسی خود را وفق  قانون و مقررات اعلام نموده و بر رعایت حقوق شهروندی تاکید می نمودم.

سرگرد معاماری گفت:با دست خالی به این شهرستان امدم و با دست پر می روم و دست پر بنده کاهش صد درصدی تصادفات منجر به مرگ و معلولیت بوده است.

در پایان این مراسم ؛ مرادی بخشدار مرکزی لنده ؛ خانی رئیس شبکه بهداشت و درمان و عطب الله آهنجان عضو شورای اسلامی شهر طی سخنانی از عملکرد و خدمات سرگرد معماری تقدیر و تشکر نمودند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
شیروان آسودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
0
برای جناب سرگرد معماری آرزوی سلامتی و موفقیت در تمامی جبهه های خدمتی و برای جناب سروان آبادی آرزوی خدمتی صادقانه از ایزد منان خواهان و خواستاریم.
بهمن..برازیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
0
0
خیلی مدیریت.دارد.با قانون.وبدون.رودرباسی..ممنون ازسرهنگ قانونمند.ووظیفه.شناس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: