« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۰
عملکرد هولناک این یهودی لهستانی الاصل در سال 1982 بحدی شرم آور بود که دولت شقاوت گر صهیونیستی برای آرام کردن اوضاع او را از کار برکنار کرد و بعدا بوسیله نتانیاهو به حزب لیکود پیوست و سزانجام در سال 2001 به نخست وزیری رسید تا با اسفاده از این فرصت کار فلسطینیان را 100روزه تمام کند

آوای دنا-یدالله مرادی:خبر کوتاه بود اما دامنه اش بسیار. اریل شارون جلاد صبرا و شتیلا ،غاصب سرزمین فلسطین،اشغالگر مسجدالاقصی ،درنده ی بی رحم و خرسی در لباس انسان در حالی به درک واصل شد که :

اولا -همزمان با جشن آغاز امامت و ولایت مهدی موعود(عج) بود و منتظران شیعی و همه ی ستمدیدگان عالم را نوید بخش ظهور حقه اش و برپایی  عدالت و انتقام از ظالمین و از جمله بن گورین،موشه دایان،اریل شارون ،اسجاق رابین ،مناخیم بگین و ....خواهند بود.

ثانیا -در حالی این جلاد دیده بر دنیای سیاهش بست که باید در دادگاه حقوق بشری محاکمه و به جنایاتش پاسخ میداد ولی حمایت امریکا و مسیحیت صهیونیسم مانع این وضعیت شد .تا اینکه غصب خداوندی او را 8 سال در عذاب قرار داد.

ثالثا - مرگ او بعد از 8 سال اغما (این عنصر پلید در همین دنیا تاوان سختی را پس داد،زیرا بدنبال سکته سال 2005 تاکنون در حالت کما دست و پا میزد.)موجی از شادی در میان فلسطینی ها و جنوب لبنان ایجاد نمود.

رابعا - در میان جانیان حاکم بر رژیم غاصب اسرائیل از ابتدای تحمیل بر سرزمین فلسطین تا حالا ،شارون از همه سنگدل تر و بی رحم تر بوده بطوریکه حتی بعلت اوج جنایاتش بوسیله جوخه های ترور و فرماندهی گردان 101 و کشتار وحشتناک در روستاهای القبیه ،المتیله،رفح،صبرا و شتیلا و دهها اقدام دیگر به پادشاه اسرائیل لقب یافت.

خامسا - عملکرد هولناک این یهودی لهستانی الاصل در سال 1982 بحدی شرم آور بود که دولت شقاوت گر صهیونیستی برای آرام کردن اوضاع او را از کار برکنار کرد و بعدا بوسیله نتانیاهو به حزب لیکود پیوست و سزانجام در سال 2001 به نخست وزیری رسید تا با اسفاده از این فرصت کار فلسطینیان را 100روزه تمام کند! که احمدالله با آغاز دور جدید انتفاضه ،کار خودش تمام شد.(و مکرو و مکرالله والله خیرالماکرین).

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: