« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
مدیر کل کمیته امداد استان خبر داد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به‌منظور کمک به مددجویان سیل‌زده در بارش‌های اخیر پنج میلیارد تومان در قالب سبد غذایی، لوازم ضروری، کمک موردی و تسهیلات قرض‌الحسنه اختصاص یافت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: به‌منظور کمک به خانواده‌های مددجویان گرفتار سیل در پی بارش‌های اخیر، پنج میلیارد تومان در سرفصل‌های مختلف به آنان اختصاص یافت.


وی افزود: این مبلغ در قالب کمک موردی ازجمله تهیه و توزیع سبدهای غذایی و مایحتاج زندگی به مبلغ 500 میلیون تومان، دو میلیارد تومان جهت خرید لوازم ضروری و دو میلیارد و 500 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه اختصاص‌یافته است.

مبشری ‌با اشاره به اینکه در پی بارندگی‌های سیل‌آسا در استان تعدادی از مددجویان تحت حمایت این نهاد دچار سیل گرفتگی شده‌اند و خسارت‌های زیادی به آنان واردشده است،خاطرنشان کرد: پس از بررسی وضعیت خانه‌های آسیب‌دیده مددجویان و برآوردهای لازم در اولین فرصت نسبت به اختصاص کمک و تسهیلات لازم به آن‌ها اقدام شد.

مبشری از افزایش دو برابری مستمری مددجویان سیل‌زده در فروردین‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: به همین منظور 314 میلیون تومان کمک‌معیشت به مددجویان سیل‌زده هم استانی در این ماه پرداخت شد. 

وی بابیان اینکه مردم شریف و ولایتمدار استان می‌توانند جهت یاری سیل‌زدگان هم استانی، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر استان تحویل دهند، گفت: شماره‌گیری کد #۹۹*۰۷۴*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه نیز یکی دیگر از راه‌های دریافت کمک‌های خیران و نیکوکاران برای کمک به خانواده‌های مددجویان سیل‌زده است.

شایسته ذکر است مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و رؤسا و امدادگران مناطق سیل‌زده، از مددجویان گرفتار سیل در استان ازجمله پریکدان، مور صفا، سر اوخمزون در شهرستان بویراحمد، روستاهای گلال شامل آبچندار، دهنو و پاچات در بخش لوداب و روستاهای مناطق گرمسیری استان بازدید و با اهداء سبدهای غذایی و کالایی از آنان دلجویی کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: