« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱
در نشست استانی بررسی طرح های بنیاد علوی در لنده عنوان شد:
جلال فرد از مسئولان بنیاد علوی هم گفت:کار محرومیت زدایی در ۱۰ شهرستان کشور آغاز شد و البته در لنده آنطور که باید روند اجرای طرح‌ها موفق نبوده وباید مسئولان استان با جدیت بیشتری موضوع را دنبال کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،علی محمد احمدی در نشست بررسی طرح هایضرب العجل استاندار برای اجرایی کردن طر ح های بنیاد علوی در لنده بنیاد علوی در شهرستان لنده به عنوان دومین پایلوت اقتصادی ومحورمیت زدایی کشور باانتقاد از عملکرد برخی دستگاههای اجرایی استان در زمینه پیگیری مصوبات و طرح‌های این بنیاد در لنده گفت:سلیقه گرایی وتنگ نظری در روند اجرایی طرح نباید لحاظ شود وباید با جدیت به پیشرفت کاری این طرح‌ها کمک کنیم.

وی با بیان اینکه از این پس اعتبارات اختصاص داده شده به این طرح‌ها نباید به دستگاه‌ها پرداخت شود افزود: برخی از مدیران این عتبارات را در محل‌های غیر ضروری هزینه می‌کنند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: جای بسیار تاسف است که برخی مدیران بومی برای توسعه‌ی استان خود تلاش نمی‌کنند.

احمدی خطاب به اورنگ ایلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مجید محنایی مسئول پیگری طرح‌های محرومیت زدایی لنده و برخی مدیران مبنی بر پیگیری نکردن روند اختصاص زمین برای ساخت بیمارستان در لنده عنوان کرد:تخصیص زمین برای ساخت بیمارستان شهرستان لنده مصوبه شورای برنامه ریزی است.
استاندار به تجهیز کارگاه برای ساخت پل وحدت تا پایان اردیبهشت تاکید کرد و گفت:روند پیگیری کار‌ها باید بهتر انجام گیرد.

احمدی همچنین از روند پیگیری مدیر کل ثبت اسناد استان در شهرستان لنده ابراز نارضایتی کرد و گفت: این موضوع را مکتوب به آقای تویسرکانی در تهران گزارش می‌کنم.

نماینده بنیاد علوی در استان هم بااشاره به اینکه تاکنون ۱۲۷ صندوق توان افزایی در این شهرستان تشکیل شد گفت:بیش از ۶۰ درصد مشارکت اجتماعی در این صندوق‌ها ایجاد شده و تاکنون ۸۵۰ میلیون تومان اعتبار به این صندوق‌ها اختصاص داده شد.

یزدان پرست افزود:۱۱۴ طرح پیشنهادی در زمینه‌های زیربنایی، گردشگری، منابع طبیعی و اشتغال زایی ارایه شده که قرار است تا تابستان امسال ۲۰۰ راس دام برای رونق اشتغال به لنده داده شود.

جلال فرد از مسئولان بنیاد علوی هم گفت:کار محرومیت زدایی در ۱۰ شهرستان کشور آغاز شد و البته در لنده آنطور که باید روند اجرای طرح‌ها موفق نبوده وباید مسئولان استان با جدیت بیشتری موضوع را دنبال کنند.

وی افزود:در شرایط کنونی این منطقه نیازمند تلاش همه مسئولان است تا در زمینه‌ی اجرایی کرن طرح‌هایی از جمله ساخت بیمارستان، پل وحدت، اجرای طرح‌های باغداری، گیاهان دارویی، اشتغال زایی و سند دارکردن خانه‌های روستایی زود‌تر انجام شود.

جلال فرد اضافه کرد:از ۲۰ روستای مورد ارزیابی شده در لنده ۱۴ روستا محروم هستند که باید تا ۳ یا ۵ سال آینده آباد شوند.

توسعه مراکز مشاوره کاریابی برای رونق اشتقال در لنده از دیگر مصوبات این نشست بود.


منبع/خبرگزاری صداو سیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: