« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان بوشهر:
پایگاه خبری آوای رودکوف:مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان بوشهر گفت: هدف بعدی دشمن هجمه علیه رهبری خواهد بود تا بتواند از این طریق ملت را در مقابله با رهبری قرار دهد.

به گزارش  فارس؛ حجت‌الاسلام حسین دشتی ظهر پنج شنبه در مراسم اعیاد شعبانیه در تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر با تبریک این ایام، اظهار داشت: سیاست‌های امام حسین (ع) در عرصه‌های مختلف اجتماعی باید در زندگی ما ریشه‌ای کارشده و نهادینه شود.

دشتی با تأکید بر اینکه امروز و با توجه به وضعیتی که کشور و جهان دارد نیاز و توجه ما به بصیرت باید بیشتر باشد، ادامه داد: امروز نظام ما در جهان داعیه‌دار برافراشتن پرچم دین و اعتقاد در جهان است.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در کل جهان به پرچم‌داری دین و اعتقاد مشهور است، افزود: ایران اسلامی دین‌داری و حاکمیت دینی را به خوبی عرضه کرده و پرچم‌دار آن است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان بوشهر با اشاره به اینکه این پرچم در ایران در دست ولایت‌فقیه است و کسانی نیز به عنوان بازوان مستم ایشان آن را یاری می‌کنند، یادآور شد: پاسداران در کنار مقام معظم رهبری و به تبعیت از ایشان آماده جان‌فشانی در راه دین هستند.

وی با بیان اینکه بی‌حساب و کتاب دشمن سپاه را تروریسم معرفی نکرده، خاطرنشان کرد: جان‌فشانی پاسداران برای دین و ایستادگی آن‌ها در مقابله با دشمن باعث شده تا این کار کنند.

دشتی با اشاره به اینکه دشمن برای ایجاد تفرقه و دودستگی سپاه را محور شرارت معرفی کرد تا بگویند این‌ها مانع نظم جهانی هستند و سپاه نمی‌گذارد ما در جهان نظم ایجاد کنیم، بیان داشت: ایجاد تفرقه بین نیروهای ارزشی در ایران انگیزه اولیه دشمن در معرفی سپاه به عنوان تروریسم است.

وی با تأکید بر اینکه با اقدام این کار دشمن در میدان جنگ با ما قرار نمی‌گیرد زیرا بارها در اقدام نظامی با ما شکست‌خورده‌اند، تصریح کرد: حرکت دشمن موجب انسجام بیشتر و سپاه محبوب ملت شد.

دشتی در پایان با تأکید بر اینکه نقشه دشمن را باید به خوبی بشناسیم و در مقابله با آن‌ها با هوشیاری مقابله کنیم، گفت: هدف بعدی دشمن هجمه علیه رهبری خواهد بود تا بتواند از این طریق ملت را در مقابله با رهبری قرار دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: