« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
مصیب حیدری خبر داد؛
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: 617 دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت از خدمات فرهنگی این نهاد در سال جاری بهره‌مند هستند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج در مراسم تکریم و معارفه مسئول خوابگاه شبانه‌روزی این اداره گفت: ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان تحت حمایت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در طول سال است.


وی بابیان اینکه در حال حاضر 617 دانش‌آموز و دانشجو از خدمات فرهنگی این نهاد بهره‌مند هستند، گفت: در سال جاری 231 میلیون تومان در زمینه ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی به مددجویان هزینه شده است.

حیدری مهم‌ترین خدمات فرهنگی ارائه‌شده به جامعه هدف کمیته امداد را هزینه‌های تحصیلی، اعزام به اردوهای زیارتی و تفریحی، ارائه خدمات آموزشی در کانون‌ها و همچنین کمک‌هزینه شهریه دانشجویی به مددجویان این نهاد اعلام کرد.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج با اشاره به بهره‌مندی دانش آموزان نیازمند از خوابگاه‌های کمیته امداد، گفت: 57 دانش‌آموز نیازمند در مجتمع فرهنگی تربیتی یاسوج مشغول تحصیل هستند که در سال جاری 115 میلیون تومان برای آنان هزینه شده است.

شایسته ذکر است، در این مراسم عبدی دانش‌آموز به‌عنوان مسئول خوابگاه دانش‌آموزی یاسوج انتخاب و از خدمات علی بهشتی رو تقدیر شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: