« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
ایران
شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی طرح " هر مدرسه یک پایگاه همدلی" را روز چهارشنبه ۲۸ فروردین‌ماه، هم‌زمان با میلاد باسعادت حضرت علی‌اکبر (ع) در تمام مدارس سراسر کشور برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ برای همدردی با هم‌وطنان مناطق سیل‌زده، قرار است بسیج و پویش عمومی با مشارکت گسترده 14 میلیون دانش‌آموز به همراه اولیاء و فرهنگیان رقم بخورد و سیل مهربانی همکلاسی‌ها با جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی دانش آموزان، به فریاد مردم سیل‌زده کشور می‌رسد و در این روز  تمامی مدارس کشور پایگاهی برای همدلی خواهند بود.


گفتنی است "سیل مهربانی همکلاسی‌ها" با تلاش و هماهنگی چهار تشکل دانش‌آموزی شامل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، بسیج دانش‌آموزی، سازمان دانش‌آموزی و هلال احمر برگزار می‌‌شود و کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده از سوی دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان با نظارت ستاد بحران منطقه هزینه می‌شود تا در زمینه مهم‌ترین موارد مصرف شود.

متن بیانیه تشکل‌های دانش‌آموزی کشور در اعلام همدردی و حمایت همه‌جانبه از هموطنان سیل‌زده به این شرح است: در پی بروز سیل اخیر در بسیاری از استان‌های کشور و خسارت‌های مالی و جانی به‌وجود آمده ما دانش‌آموزان اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی در سراسر کشور، ضمن ابراز همدردی با هموطنان آسیب دیده به ویژه دانش‌آموزان همکلاسی و فرهنگیان در این روزهای سخت و بحرانی از تمام ملت‌های اسلامی، آحاد مردم و مجامع و نهادهای مختلف می‌خواهیم کمک‌های بشر دوستانه خود را برای آسیب دیدگان ارسال کنند.

این روزها روز تجلی ایثار و نوع دوستی و مشارکت جویی است، امروز زمان امداد رسانی به هموطنان آسیب‌دیده، دانش‌آموزان و خانواده‌های گرفتار در سیل است هم‌اکنون دانش‌آموزان و خانواده‌ها حمایت و یاری همه آحاد را می‌طلبند، بنابراین در نخستین روزهای سال نو با تشکیل شورای هماهنگی و کمیته‌های بحران تشکل‌های دانش‌آموزی به امداد رسانی مشغول خواهند شد.

دانش‌آموزان مناطق سیل زده بدانند، ما استوارتر از گذشته از مقاومت و ایستادگی شما عزیزان در این مرحله سخت حمایت کرده و از هر اقدامی که شایسته است فروگذار نخواهیم کرد و دوشادوش تمام هم‌کلاسی‌های خود در روز چهارشنبه 28 فروردین با برگزاری مراسم سیل مهربانی همکلاسی‌ها در مدارس کشور با اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود به یاری‌تان خواهیم شتافت.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمام امداد‌ رسانان در سراسر کشور بار دیگر بر لزوم تداوم کمک‌ها و امدادها در نقاط حادثه دیده تا رفع کامل مشکلات هم‌وطنان متاثر از سیل اخیر تاکید می‌کنیم و امیدواریم زمینه‌ای برای همراهی و همدلی بیش از گذشته در این امر مهم مهیا شود.

ما دانش‌آموزان عضو تشکل‌های دانش‌آموزی به عنوان اجزای پیکره ملت بزرگ ایران با شعار هر مدرسه یک پایگاه همدلی در سیل مهربانی همکلاسی‌ها مشارکت خواهیم کرد و پشتیبانی و همدلی و همدردی خود را به اثبات خواهیم رساند.


تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: