« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
استاندار اصفهان:
استاندار استان اصفهان، گفت: آماده‌باش کامل کلیه دستگاه‌های ذمربوطه برای مقابله با ناپایداری‌های جوی در روزهای آینده، ضروری است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، عباس رضایی در هفتمین جلسه فوق‌العاده شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اصفهان، ضمن تقدیر از خدمات اعضای این شورا در حوادث اخیر، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی بارش‌ها در روزهای آینده، و همچنین پیش‌بینی طوفان، باد و احتمال شکستن درختان، باید مدیریت بحران در آماده‌باش کامل باشد.


استاندار استان اصفهان، بیان کرد: ابلاغ آماده‌باش از سوی فرمانداران به شهرداران، بخشداران و دهیاران شده است.

او، متذکر شد: باید به مسئولین ذیربط تاکید شود که قبل از وقوع بارش و طوفان نسبت به بازدید از مسیل‌ها و دهانه پل‌ها اقدام کنند.

استاندار استان اصفهان با تأکید بر اینکه هلال احمر، اورژانس، آتش‌نشانی ، نیروهای نظامی و انتظامی، راهداری و راه و شهرسازی و کلیه دستگاه‌های ذیربط باید در آماده‌باش کامل باشند، افزود: باید اطلاع رسانی و هشدارهای لازم از سوی صدا و سیما به مردم داده شود.

این مقام مسئول در استان اصفهان، افزود: باید همه کشاورزان و باغداران در خصوص بیمه مزارع، باغات، دامداریها و ... تشویق شوند تا خسارات به حداقل ممکن برسد و مشکلات بیشتری ایجاد نگردد.

او، با بیان اینکه باید هواشناسی اطلاعات لازم در خصوص پیش‌بینی‌های جوی را زودتر از زمان وقوع از طریق صدا و سیما در شبکه‌های استانی و ملی اعلام کند، خاطر نشان کرد: پیش‌بینی بارش‌ها در روزهای آینده برای شرق و جنوب استان اصفهان، جدی است و باید تدابیر لازم برای حداقل نمودن خسارات صورت گیرد.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین