« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون 79 میلیارد و 480 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان، گفت: 79 میلیارد و 480 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی از ابتدای سال گذشته تاکنون به مددجویان این نهاد پرداخت‌شده است.


وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است، گفت: از محل منابع تسهیلات پرداخت‌شده به مددجویان، 3514 طرح اشتغال‌زایی اجرا شد.

مبشری بابیان اینکه کمیته امداد راستی آزمایی در خصوص اشتغال را به‌خوبی انجام داده است، تصریح کرد: روند ایجاد اشتغال در کمیته امداد منوط به گذراندن دوره‌های آموزشی مناسب برای مددجویان است که موجب اعتمادبه‌نفس بهتر و پایدار بودن شغل ایجادشده توسط مددجویان می‌شود.

وی بابیان اینکه کمیته امداد همواره آمادگی اجرای طرح‌های اشتغال برای مددجویان را در دستور کار خود دارد، اظهار کرد: نوع شغل‌های ایجادشده توسط مددجویان با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل هر منطقه تعیین می‌شود و در این زمینه اگر محصولاتی نیز تولید شود، این نهاد جهت بازاریابی و فروش محصولات نیز آمادگی دارد.

سیدمسعود پرهیزگار، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: هدف این قرارگاه توانمندی مردم هم در عرصه فرهنگی و هم اقتصادی است و تاکنون در مناطق محروم استان با همکاری مردم خدمات خوبی انجام‌شده است.

وی تصریح کرد: اگر مردم توانمند شوند و زیرساخت‌ها فراهم باشد، بقیه امور نیز با همکاری مردم به‌خوبی انجام می‌پذیرد.

پرهیزگار با اشاره به اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در سرفصل‌های مختلفی خدمات خود را ارائه می‌دهد، تصریح کرد: امید است بتوانیم با همکاری کمیته امداد خدمات فرهنگی و اشتغال‌زایی مؤثری به مددجویان روستاهای هدف ارائه دهیم.

وی بابیان اینکه توانمندی فکری و فرهنگی جامعه هدف در اولویت کاری ما قرار دارد، گفت: ایجاد 240 شغل برای مددجویان در دستور کار این قرارگاه است که امید است بتوانیم آن را اجرایی کنیم و در کنار ایجاد اشتغال آموزش نیز در سرلوحه کار ما قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: