« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
در آئینی با حضور معاون اول رئیس جمهور عنوان شد:
در دومین جشنواره ملی زن و علم (جایزه دکتر مریم میرزاخانی) که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، از دکتر آزاده احمدی دانشیار دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان برگزیده این جشنواره تجلیل شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در آئین اختتامیه این جشنواره که روز گذشته و با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، عبدالرضا باقری قائم مقام وزیر علوم و غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار شد، در گروه فنی و مهندسی دکتر آزاده احمدی عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان چهره برگزیده این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفت.


دکتر آزاد احمدی، هم اینک دانشیار دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان و رئیس پژوهشکده آب و فاضلاب این دانشگاه است.

گفتنی است: جشنواره ملی زن و علم (جایزه دکتر مریم میرزاخانی) با هدف تجلیل از زنان نخبه و فعال علمی، فرهنگی و اجتماعی، توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده در محل دانشگاه تهران برگزار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین