« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
معاون حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد؛
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمه پایه خدمات درمانی 10 هزار و 293 مددجوی شهری تحت حمایت این نهاد به بیمه سلامت واگذار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ محمد نظری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه جدید این نهاد برای یکسان سازی بیمه درمان مددجویان تحت حمایت، گفت: بیمه پایه خدمات درمانی 10 هزار و 293 مددجوی شهری تحت حمایت این نهاد در شهرهای یاسوج، گچساران، دهدشت و لیکک به بیمه سلامت واگذار شد.


نظری با اشاره به تفاهم نامه کمیته امداد با سازمان بیمه سلامت درخصوص واگذاری بیمه پایه مددجویان شهری این نهاد به بیمه سلامت، گفت: این اقدام با هدف ایجاد یکپارچگی در نظام بیمه‌ای و درمان مددجویان و همچنین جلوگیری از هم پوشانی بیمه‌ای آنان انجام‌شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه انتقال بیمه هیچ هزینه‌ای برای مددجویان ندارد، تصریح کرد: دفترچه بیمه سلامت برای مددجویان به‌صورت رایگان صادر می‌شود و تا زمان صدور دفترچه تمامی خدمات بیمه‌ای و درمان با دفترچه امداد انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیماران خاص تحت حمایت این نهاد برای صدور دفترچه به بیمه سلامت معرفی شده اند، گفت: دفترچه بیمه سلامت سایر مددجویان شهری این نهاد در طی دوره دوماهه –تا پایان اردیبهشت- آماده و به آنان تحویل داده می شود. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: