« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از بازدید ۲۵ گردشگر خارجی از جاذبه‌های گردشگری شهرستان‌های باشت و بهمئی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛محمود باقری با اعلام این خبر اظهار داشت: در هفته اخیر 25 گردشگر خارجی از کشورهای سوئیس، آلمان و اتریش از جاذبه‌های گردشگری شهرستان‌های باشت و بهمئی بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: این گردشگران از نقش برجسته‌های تنگ سولک و جاذبه گردشگری تنگ ماغر در شهرستان بهمئی و منطقه گردشگری شلالدون در شهرستان باشت دیدن کردند.

باقری عنوان کرد: سال گذشته 2 هزار و 250 گردشگر خارجی در هتل‌ها و 350 گردشگر خارجی نیز در سایر اماکن اقامتی استان اسکان داشتند.

وی بیان کرد: در زمینه معرفی استان اقدامات خوبی در سطح ملی و بین‌المللی انجام شده که از جمله این اقدامات پخش مستند معرفی استان از شبکه‌های تلویزیونی ملی و بین‌المللی و معرفی جاذبه‌های استان در خبرگزاری‌های ملی و بین‌المللی بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: