« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
مدیرکل کمیته امداد ؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 4500 قلم لوازم‌خانگی به ارزش دو میلیارد تومان بین خانواده‌های مددجویان خسارت‌دیده از سیل در استان توزیع شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز استان، گفت: با همکاری و مشارکت مردم خیر و نیکوکار 4500 مورد لوازم‌خانگی ازجمله آب‌گرم‌کن، یخچال، اجاق‌گاز، بخاری، کولر، فرش، پتو و سایر لوازم ضروری زندگی بین مددجویان سیل‌زده استان توزیع شد.


مبشری ارزش لوازم توزیع‌شده بین مددجویان را دو میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: به‌منظور کمک به خانوارهای مددجویان سیل‌زده، پنج میلیون تومان در سرفصل‌های مختلف ازجمله کمک موردی، تسهیلات قرض‌الحسنه و سبد غذایی به آنان اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه مجریان طرح‌های اشتغال آسیب‌دیده در سیلاب‌های فرودین ماه، تا یک سال از پرداخت اقساط معاف می‌شوند، تأکید کرد: تسهیلات کارگشایی برای کمک به این مددجویان اختصاص داده می‌شود.

مبشری همچنین از افزایش دو برابری مستمری مددجویان سیل‌زده در فروردین‌ماه امسال خبر داد و یادآور شد: به همین منظور 314 میلیون تومان به‌عنوان کمک‌هزینه معیشت به مددجویان سیل‌زده هم استانی در این ماه پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردم خیر و نیکوکار برای سیل‌زدگان هم استانی و استان‌های شمال و جنوب کشور همچنان ادامه دارد، گفت: مردم شریف و ولایتمدار استان می‌توانند جهت یاری سیل‌زدگان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر استان تحویل دهند و یا با شماره‌گیری کد #۹۹*۰۷۴*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه اقدام کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: