« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد:
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کهگیلویه افزایش بیکاران در کهگیلویه بزرگ را نگران کننده دانست و گفت: ۱۸۸ پرونده‌ برای بیمه بیکاری تشکیل شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،احمدعلی خادمی با اعلام این خبر گفت: تعداد بازرسی‌های ادواری و موردی از کارگاه‌های مختلف شهرستان در یکسال گذشته تعداد 353 مورد و تعداد حوادث کارگری بررسی شده نیز 33 مورد بوده است.

وی با اشاره به تعداد پرونده‌های رسیده در خصوص شکایت کارگران از کارفرما در یکسال اخیر عنوان کرد: تعداد 191 پرونده در هیئت تشخیص رسیدگی شده و در این خصوص تعداد 191 دادنامه صادر شده است.

خادمی ابراز کرد: در یکسال اخیر تعداد 85 مورد دادنامه در هیئت حل‌ و‌ اختلاف شهرستان صادر شده و تعداد آرای سازشی هیئت تشخیص نیز 13 مورد بوده است.

وی با اشاره به تعداد متقاضیان معرفی شده به سازمان تأمین اجتماعی و سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای در یکسال اخیر ادامه داد: تعداد 100 نفر متقاضی به سازمان تأمین اجتماعی و نیز تعداد 20 نفر متقاضی برای گذراندن دوره‌های آموزشی به سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای معرفی شده است.

خادمی بیان کرد: تعداد کل مقرری بگیران بیمه بیکاری سطح شهرستان  در یکسال اخیر  تعداد 114 نفر، تعداد اشتغال مجدد 41 نفر و قطع مقرری بیمه بیکاری به دلایل مختلف نیز 91 مورد بوده است.

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان کهگیلویه بیان کرد: تعداد کل پرونده‌های تشکیل شده برای بیمه بیکاری 188 مورد، تعداد پرونده‌های بررسی‌شده 114 مورد، تعداد پرونده‌های موافقت‌شده 73 مورد و پرونده‌های مخالفت‌شده 16 مورد بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین