« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۷
9 اردیبهشت؛
یقینا خدمت بی منت به ملت عزیز ایران اسلامی در لباس عضویت در شوراها، توفیقی بزرگ برای منتخبین و معتمدین مردم است که باید از لحظه لحظه آن در راستای عمل به وظایف قانونی خود استفاده ببرند.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف،متن پیام رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده به شرح زیر می باشد:


« و امرهم شوری بينهم »
مشورت يکی از ارکان مهم سلامت تصميم گيری هاست. بنا به فرمايش پيامبر اعظم (ص) << هيچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترین امتداد این یافتند>>

 شوراها به عنوان مردمی­ترین نهادی که از بطن مردم برخواسته است، زبان گویای آنان در برابر مسئولان و نهادهای مختلف محسوب می شوند و به عنوان پل ارتباطی و وکلای مردم پیگیر مسائل و مشکلات موکلین خود هستند.

یقینا خدمت بی منت به ملت عزیز ایران اسلامی در لباس عضویت در شوراها، توفیقی بزرگ برای منتخبین و معتمدین مردم است که باید از لحظه لحظه آن در راستای عمل به وظایف قانونی خود استفاده ببرند.

نهم اردیبهشت ماه روز تاسیس شوراهای اسلامی در واقع زمینه ساز تاثیرگذاری عینی و حضور جدی تر مردم در اداره امور است. اینجانب این روز با شکوه را به همه‌ی اعضای شورای اسلامی شهر و روستاها که با وظیفه‌شناسی در حل مشکلات مردم شهر و روستاهای شهرستان خالصانه تلاش و  کوشش می‌نمایند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

از خالق یکتا  توفیق خدمت رسانی وسیع ،اهتمام به سلامت مردم درابعادمختلف و توجه به نیازهای اجتماعی واشتغال جوانان و اشخاص بی بضاعت  و توجه ویژه به خانواده های محترم شهدا،جانبازان،وایثارگران و همه ملت ایران مسالت دارم.با توکل برخدا و همت عالی مردم و مسئولین روز به روز این نهاد، بالنده تر و با تجربه تر از پیش در سالی که توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان سال «رونق تولید » نامگذاری شده، تلاش و کوشش کنیم تا همچون گذشته منویات رهبری فرزانه انقلاب را نصب العین قرار داده و انشاالله توفیقات روزافزونی در خدمت به شهر اولین ها داشته باشیم.

حاجتی شریعتی فر رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
0
0
کاش شورا درست نمیشد انصافا یکی از مشکلات کشور همین شوراها هستند که در بسیاری از جاها هم انتخاب انها و هم دخالت انها و هم ترکیب انها دردسر شده است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: