« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
مصیب حیدری خبر داد:
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: 94 خدمت عمرانی بااعتبار 457 میلیون و 300 هزار تومان از ابتدای سال گذشته تاکنون به مددجویان این اداره ارائه‌شده است.
به گزارش خبرنگارپایگاه خبری آوای رودکوف،رئیس و کارکنان کمیته امداد منطقه یک یاسوج از روند احداث منازل مسکونی مددجویان این نهاد بازدید کردند.


مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج، در حاشیه این بازدید گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون 94 خدمت عمرانی ازجمله ساخت، خرید، تعمیر، تکمیل و بازسازی منازل مددجویی برای خانوارهای تحت حمایت انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه ارائه خدمات عمرانی و ایجاد سرپناه و مسکن برای مددجویان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است، افزود: در زمینه ارائه خدمات عمرانی به مددجویان در سال گذشته 457 میلیون و 300 هزار تومان هزینه شده است.

حیدری با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به مناطق محروم‌تر و کمتر توسعه‌یافته در اولویت برنامه‌های کاری کمیته امداد است، گفت: در سال جاری بیش از 135 خدمت عمرانی در دستور کار کمیته امداد منطقه یک یاسوج قرار دارد که تعدادی از واحدهای مسکونی با مشارکت سپاه پاسداران و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حال ساخت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: