« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
محمد ظاهر آخش
اگر چه امروز در روزشمار تاریخ ،روز کارگر است و حق توست که در حال استراحت باشی،اما اگر بیکار باشی آیا ظهر بر سر سفره چیزی هم داری ؟ آیا کسی هم هست که در فکر بیمه شما و خانواده ات باشد؟آیا از تسهیلات بانکی چیز شامل شما هم می شود؟
پایگاه خبری آوای رودکوف-محمد ظاهرآخش:سلام بر کارگر. سلام بر کارگر و بر پینه های دستهایش. همان پینه هایی که پیامبر بزرگ اسلام (ص) بر آنها بوسه می زد. ای کارگر و ای زحمتکش. ای که زندگی ما مرهون و مدیون زحمات بی حد و حساب شماست.

براستی اگر نباشد جایگاه شما ،خیلی از جایگاههای دیگران نیز متزلزل است. چه آنهایی که در معادن هستند و در بدترین شرایط و چه آنهایی که در کوره ها و دماهای بالای ۶۰۰درجه مشغول فعالیتند و چه آنهایی که در حال  ساخت و ساز هستند. به حرمت تمام زحماتت و کمی  توقع ات  و به حرمت پینه های بسته بر دستهایت و سختی های رسوب شده در دلت و عقده های بغض شده در گلویت و آوارگی های شهر به شهرت تو را می ستایم.به راستی که همه ما کارگریم و  هر کس به نوعی در حال کار در این وادی بزرگ است اما شرایط حاکم بر زندگی شما از نوع دیگری است.

چه روزها که از صبح تا شب آواره شهرها و میدانهای بزرگ شهر های جنوبی و  میادین گازی،بهترین دوران زندگی و جوانیت را برای لقمه ای نان سپری نمودی و چه آنهایی که  شب را تا صبح بیدارند تا که آیا فردا سر فلکه، امیدی به کار داشته باشند یا نه . اگر چه فردا در روزشمار تاریخ ،روز کارگر است و حق توست که در حال استراحت باشی،اما اگر بیکار باشی آیا ظهر بر سر سفره چیزی هم داری؟؟ آیا کسی هم هست که در فکر بیمه شما و خانواده ات باشد؟آیا از تسهیلات بانکی چیز شامل شما هم می شود؟آیا از سفره نفت چیزی عایدت می شود ؟آیا از تخفیفات ادارات نصیبی داری ؟قطعا که بخشنامه ها را فقط برای تو نوشتند و حقوق های نجومی را برای ...

نمی دانم از کدام یک از آلامَت چشم بپوشم و کدام را از ذهنم عبور ندهم فقط می گویم که آیا آنهایی که قرار بود آب خوردن را برایت آسان کنند هنوز هم می دانند که دستمزد یک روز از ساعت ۷ صبح تا ۱۶ عصر بیل و کلنگ زدن شما یک ربع گوجه و یک کیلو پیاز است؟؟؟؟؟؟؟وای که اگر قیامت اتفاق بیفتد که حتم حتم صورت می گیرد. روزت مبارک باد و شرم باد بر مسوولان بی تدبیر. والسلام

محمد ظاهر آخش شهروند
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
0
0
عالی. بازم عالی مثل همیشه. باعث افتخار همه ماهستید. آقای آخش.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: