« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
فرماندار سمیرم همزان با گرامیداشت هفته معلم، عنوان کرد:
فرماندار شهرستان سمیرم با گرامیداشت هفته معلم، گفت: معلمان با آموزش شیوه زیستن در مسیر کمال، مروارید گرانبهای پرورش را در صدف زیبای آموزش پیچیده‌اند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، محمدرضا عسگریان در تشریح مقام والای معلمان، اظهار کرد: در ستایش از نقش اجتماعی بی بدیل معلم همین بس که مقام عظمای ولایت فرموده اند: نگاه به معلم باید همان نگاه اسلامی باشد که در آن، متعلم در مقابل معلم در اوج ادب؛ سپاسگزاری و خضوع قرار دارد و آحاد مردم نیز به معنای حقیقی برای معلم؛ احترام و ارزش قائلند.

فرماندار شهرستان سمیرم، بیان کرد: معلمان با آموزش شیوه زیستن در مسیر کمال، مروارید گرانبهای پرورش را در صدف زیبای آموزش پیچیده‌اند.

این مسئول شهرستان سمیرم، با گرامیداشت هفته معلم و ارج نهادن بر یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری، تصریح کرد: بی گمان فردای روشن این سرزمین اسلامی در دست مردان و زنان متعهدی است که مروارید گرانبهای پرورش را در صدف زیبای آموزش پیچیده و به سازندگان فردای این مرز و بوم چگونه زیستن و پوییدن مسیر کمال را می آموزند.

او یادآور شد: معلمان ساعی و دلسوز این سرزمین مهمترین گرانیگاه در مسیر اجتماعی شدن فرزندانمان بوده تا مهرورزی ، مشارکت اجتماعی و اخلاق مداری را به مردان و زنان فردای ایران اسلامی بیاموزند.

عسگریان متذکر شد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی به عنوان سال «رونق تولید» نامگذاری شده است ، این معلمان سخت کوش و بی ادعای این سرزمین هستند که می توانند به توانمندی های فرزندان این کشور جهت دهند تا مولدان و گردانندگان چرخ اقتصاد فردای میهنمان باشند.

او، اضافه کرد: این بیان ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) که ردای معلمی بر تن نمود تا مسیر تاریخ بشریت را از شقاوت به سعادت تغییر دهد را یادآور می شوم که فرمودند : معلم امانتداری است که انسان امانت اوست. و خوشا به سعادت شما امانتداران صدیق این ودیعه الهی.

محمدرضا عسگریان فرماندار شهرستان سمیرم در تشریح گرامیداشت روز شوراها، یادآور شد: فرارسیدن روز شوراها، یادآور تلاش فراوان ایرانیان برای متبلور ساختن اصل اسلامی "و امرهم شوری بینهم" است که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان ثمره مجاهدت های خونبار این ملت بزرگ محقق شد.

او، به اهمیت شوراها در نظم‌بخشی به امور تأکید کرد و گفت: این روز، روزی است که اراده جمعی جمهور مردم در سایه نظام اسلامی برآمده از انقلاب بهمن ۵۷ بر آن تعلق گرفت که تدبیر امور کشور از ریز و درشت و خرد و کلان، در ید با کفایت نمایندگان شایسته و منتخب ملت قرار گیرد تا مجریان امور مملکتی و قانونگذاران را یار و یاور باشند.

این مسئول شهرستان سمیرم، خاطر نشان کرد: اینجانب نهم اردیبهشت ماه " روز ملی شوراها " را به تمامی اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر وروستا در شهرستان سمیرم تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم شاهد پیشرفت روز افزون اعضای شوراهای اسلامی باشم.
مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: