« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
دهدشت
مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد از آزادی ۱۰۵ زندانی جرائم غیر عمد در زندان دهدشت خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، اسماعیل جمیاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال 97 و از محل کمک‌های مردمی تعداد 105 زندانی محکوم مالی و جرائم غیرعمد از زندان دهدشت آزاد شدند.

  وی با اشاره به اینکه این تعداد زندانی با همکاری خیرین، نیکوکاران و نیز اشخاص حقیقی و حقوقی آزاد شدند، عنوان کرد: بدهی این افراد 20 میلیارد تومان بوده که جمع پرداختی‌ها برای آزادی آنان افزون‌بر یک میلیارد تومان است.

جمیاری ابراز کرد:  این میزان اعتیار از محل کمک‌های برنامه ماه عسل، منابع ستاد دیه کشور و انجمن حمایت شهرستان و نیز خیرین هم استانی و مابقی بدهی افراد نیز در قالب اعطای تسهیلات بانکی و صندوق تأمین خسارت‌های بدنی تامین شده است.

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت‌های انجام شده برای سازش زندانیان با شاکی ادامه داد: بخش زیادی از بدهی زندانیان از طریق اخذ رضایت شاکی و طلبکاران انجام گرفته است.

جمیاری اظهار امیدواری کرد: در ماه مبارک رمضان و با برپایی جشن‌های گلریزان در سطح شهرستان‌های استان شاهد مشارکت خوب خیرین و نیکوکاران هم استانی و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: