« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳
کهگیلویه و بویراحمد؛
امام جمعه قلعه رئیسی گفت:یکی از معضلات و گرفتاری‌های استان ما جلسات خسته کننده و انرژی سوز و تضییع حق و حقوق مردم و تلف کردن اوقات مردم است .
به گزارشآوای رودکوف؛امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه یکی از معضلات و گرفتاری‌های استان ما جلسات خسته کننده و انرژی سوز و تضییع حق و حقوق مردم و تلف کردن اوقات مردم است گفت: بسیاری از جلسات هیچ خروجی ندارند و آثار و برکاتی برای مردم ندارند نمونه این جلسات بی فایده و خسته کننده بعضی از جلساتی است که در شهر قلعه رئیسی برگزار می شود، این جلسات برای گزارش دادن و عکس و فیلم گرفتن و وعده و وعید تو خالی دادن و ایجاد زحمت برای نیروهای خدماتی و تحمیل هزینه برای بیت المال  و رونق کار اصحاب رسانه است.

حجت الاسلام صلواتی افزود: این جلسات دردی را برای مردم درمان نمی‌کند و فایده‌ای به حال مردم ندارند به دلیل اینکه متولیان این جلسات در بین مردم نیستند و از آلام و درد مردم خبر ندارند و قادر به رفع مشکلات مردم نیستند .


منبع:خبرگزاری صدا و سیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: