« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
حادثه
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از کشته و مصدوم شدن ۱۱ نفر در تصادف پژو با وانت بار در کوپن نوراباد(شیراز) خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ جلال پوران فرد با بیان اینکه این تصادف وحشتناک در ۴۶ دقیقه بامداد امروز شنبه ۱۴ اردیبهشت به وقوع پیوست، افزود: در مجموع ۶ نفر فوت و ۵ نفر مصدوم شدند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد : این تصادف که بعد از پل بریم منطقه کوپن با برخورد خودروی پژو ۴۰۵ و وانت بار اتفاق افتاد که بلافاصله آمبولانس 115کوپن از منطقه فارس اعزام شد ولی بعلت وضعیت وخیم مصدومان از اورژانس  ۱۱۵ باشت درخواست کمک کردند.

وی اضافه کرد : این تصادف ۱۱سرنشین  داشت که گفته‌ ها حاکی براین است که ۶ فوتی و ۵ مصدوم در پی داشته است.

پوران فرد تصریح کرد: از این تعداد فوتی اعلام شده از مرکز eoc  یک مصدوم  در بستر درمانی باشت، 2 مصدوم در بیمارستان گچساران و  1 مصدوم در محل حادثه بعلت شدت جراحات فوت کردند.

وی  با بیان اینکه مصدومان به بیمارستان گچساران و نوراباد انتقال داده شدند، افزود: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین