« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
امام جمعه یاسوج؛
امام جمعه یاسوج گفت: زکات یکی از انفاق‌های بسیار مهمی است که موجب ترویج فرهنگ کمک رسانی و بیشتر شدن همبستگی عمومی می‌شود و نقش مهمی در فقرزدایی دارد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛  حجه الاسلام سیدعلی اصغر حسینی امام‌جمعه یاسوج در جلسه شورای زکات استان، با تبریک پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان، گفت: از خدا می خواهیم که همه ما را از رحمت واسعه خود در این ماه مبارک بهره مند کند و بتوانیم از فرصت بدست آمده برای کمک به نیازمندان بیشترین بهره را ببریم.


وی با اشاره به اینکه هرکس در هر پست و مقامی که هست باید به وظیفه خود به درستی عمل کند، افزود: اگر هرکسی از جمله بازاری، مدیرکل، معاون و در هر شغلی وظیفه خود را به درستی انجام دهد دنیا گلستان می شود.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: آنچه ما می بینیم احکام اسلام گاهی کم رنگ می شود و به آنها عمل نمی شود، علتش این است که ما به وظایف خود به درستی و آن طور که باید و شاید عمل نمی کنیم.

حجه الاسلام حسینی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی برخاسته از اراده مردم است، گفت: بزرگمردی در تاریخ اسلام حرکتی برای خدا انجام داد و مردم هم هماهنگی کردند و با امام همراه و همگام شدند و اگر وجود این مردم نبود هرگز انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید و اگر مردم نبودند دشمنان در هر مقطعی به هدف های خود می رسیدند.

وی با اشاره به اینکه اگر احکام اقتصادی اسلام به درستی اجرا شود فقر و محرومیتی وجود نخواهد داشت، تصریح کرد: بحث زکات یکی از انفاق‌های بسیار مهمی است که موجب ترویج فرهنگ کمک رسانی و بیشتر شدن همبستگی عمومی می‌شود.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه پرداخت زکات نقش مهمی در فقر زدایی تأکید کرد: اگر همه با اخلاص و آنچه در توان داریم وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم، آن وقت می توانیم قدمی برای مردم برداریم.

حجه الاسلام حسینی تصریح کرد: هرکس در جهت رضای خدا عملی و یا کار خیری انجام دهد مثل کمک به فقیران و یاری درماندگان، به خودش کمک کرده و نتیجه کار خیرش متوجه او می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: