« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
پایگاه خبری آوای رودکوف؛
این بسته خبری شامل مهمترین اخباری است که امروز شنبه 14 اردیبهشت ماه در شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد روی داده است.
پایگاه خبری آوای رودکوف:این بسته خبری شامل مهمترین اخباری است که امروز شنبه 14 اردیبهشت ماه در شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد روی داده است.

تشکیل جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان لنده

شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان لنده با حضور  کریمی نژاد فرماندارلنده  ، سعادتیان  رئیس دادگستری ، پرندوار دادستان؛ مختاری فرمانده سپاه ؛جمشیدی فرمانده انتظامی و سایر اعضای این شورا در محل دادگستری این شهرستان تشکیل جلسه داد.

دستور کار شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان لنده در این نشست :امر به معروف و نهی از منکر در ماه رمضان و همچنین ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح شهرستان بود که حاضرین  تا کید نمودند ماه رمضان عرصه بسیاری از تکالیف شرعی  از جمله امر به معروف و نهی از منکر است و این ماه  را فرصت مناسبی جهت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر دانستند.

همچنین در خصوص ساخت و سازهای غیر قانونی که همگام با رشد روزافزون جمعیت و توسعه شهرنشینی مشکلاتی را بوجود آورده و  به نوعی عامل افزایش تخلفات ساختمانی در شهر و به ویژه شهرکهای حاشیه شهر شده است اظهار نظر نموده و بیشتر تخلفات  را شامل : تخلفات  احداثی، تخلفات پروانه ساخت و تخلفات مربوط به کاربریهای مسکونی و تجاری اعلام نمودند.


برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی در شهرستان لنده

به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری ؛هفته عقیدتی سیاسی و هفته گرامیداشت مقام معلم ؛ همایشی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سعیدی مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه لنده ؛ سرگرد مختاری فرمانده سپاه ؛ پرسنل سپاه ناحیه لنده  و جمعی از مردم و مسولان در حسینیه ثارالله برگزار شد. 

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی با تبریک هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم گفت:ترویج اندیشه‌های اسلامی مهمترین هدف برگزاری هفته عقیدتی‌سیاسی در سپاه است.

مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه لنده بهترین تعریف از سپاه را آرم این نهاد انقلابی که مزین به سلاح و قران است دانست و اظهار داشت:مهمترین مشخصه سبزجامگان سپاه دین و ایمان بوده و با سلاح قدرتمند ایمان و تلفیق آن با تخصص نظامی و قدرت جسمانی، دشمن در مقابل نیروهای ما حرفی برای گفتن ندارد.البته خودشان نیز به این مهم بارها اقرار کرده اند.


افتتاح حسینیه گردان 490 امام حسین (ع) لنده

حسینه ای  گردان ۴۹۰  امام حسین ( ع) شهرستان لنده که به صورت جهادی و با همت و پشتکار پرسنل کادر و سربازان گردان بدون هزینه دولتی ساخته شد امروزباحضور تعدادی از مسئولین شهرستان افتتاح و مورداستفاده قرارگرفت.

سرهنگ پورملک فرمانده گردان 490 امام حسین (ع) از پرسنل کادر و وظیفه این گردان و همچنین از خیرین محترم از جمله برادران همتی ومیری که سهمی در ساخت این حسینه داشتند تقدیر و تشکر نمود.


مناسبترین روستا برای دامپروی با کمترین امکانات

حاجتی شریعتی مهر در یاداشتی با عنوان" مناسبترین روستا برای دامپروی با کمترین امکانات " نوشت:روستای گرده کلات ازتوابع بخش موگرمون که تا سال 1370 حدود ۴۰خانوار داشت به دلیل کمبود امکانات رفاهی اکثر مردم آن به شهر مهاجرت کردند تا جایی که فقط ۱۵ خانوار ماندند،این روستا که دارای استعداد فوق العاده ومناسبترین روستا برای دامپروری میباشد فاقد هرگونه امکانات رفاهی و بهداشتی می باشد و متاسفانه جاده ارتباطی آن طی بارشهای اخیر تخریب گردید و این امر موجب شد تا تانکرآبرسانی آب و فاضلاب روستایی هم نتواند آبرسانی کند لذا عاجزانه تقاضامندیم اداره راه  نسبت به بهسازی جاده ،و آب و فاضلاب روستایی که همیشه پای کار هستند آبرسانی به صورت ثابت را در دستور کار خود قرار دهند.







نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: