« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
کهگیلویه و بویراحمد؛
سومین فرماندار دولت تدبیر و امید شهرستان لنده ظهر امروز با حضور جمعی از مدیران استانداری و مسولان شهرستانی تودیع و معارفه شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف،مراسم تودیع و معارفه سومین فرماندار شهرستان لنده در دولت تدبیر و امید  با حضور جمعی از مدیران  استانی و شهرستانی ؛جمعی از مردم و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات خدیجه کبری  برگزار شد.


خروج لنده از بن بست کنونی

در ابتدای این نشست عطب الله آهنجان از اعضای شورای شهر لنده ضمن تشکر از زحمات فرماندار سابق و تبریک به فرماندار جدید با اشاره به مشکلات عدیده این شهرستان خواستار توجه بیشتر و خروج لنده از بن بست شد.

برای لنده مطالبه گر بودم زیرا خودم را لنده ای می دانم

دومین سخنران این مراسم دارا کریمی نژاد بود که بعد از تبریک هفته معلم طی سخنانی اظهار داشت :توی شهرستان لنده مخالفی نداشته و همواره از نقد و انتقاد استقبال می نمود.

فرماندار سابق لنده گفت:با نماینده مردم برای توسعه شهرستان تعامل داشتم و لازم می دانم از همکاران ستادیم و همچنین از مدیران شهرستان که مجموعه جوانی را تشکیل دادند تشکر نمایم.

دکتر کریمی نژاد در ادامه با طرح این سوال که چرا لنده در این دوسال در مسیر توسعه قرار گرفته؟ اظهار داشت: پاییز اومدم و بهار رفتم در همان ابتدای ورودم عرض کردم نه برای تجربه اندوزی آمدم و نه برای  فرمانداری لذا  اولین کاری که کردم بعد از اینکه دولت سابق در سال ۹۱ لنده را شهرستانند نمود برای استقلال سیاسی این شهرستان تلاش نمودم ؛  اجازه ندادم کسی در امورات اجرایی دخالت کند . با همه ی گروههای سیاسی تعامل داشتم .اصلاح طلب بودم اما درب را برای همه باز کردم زیرا مشی اصلاح طلبی درود بر مخالف بود.برای شهرستان لنده مطالبه گر بودم زیرا خودم را لنده ای می دانستم و می دانم .بعنوان نمونه گفتند در رودخانه ایدنک برنج نکارید اما گفتم مگر میشود از خروش رود مارون بی نصیب باشیم.بخشنامه ای نبودم اگر چه قانونمند هستم.ژن ما عالی بود چون فرزند عشایر هستیم و سعی کردیم صدای مردم باشم بله قربانگو نبودم و سعی کردم شان نماینده عالی دولت را حفط کنم.

با پیگیریهای ما پایلوت امد والبته با همکاری بچه های لنده ؛ بودجه شهرستان را صد در صد افزایش دادیم.از لحاظ اشتعال بعد از باشت دومین شهرستان اشتغالزا بودیم.توی اموزش و پروزش قبلا رتبه دوازدهم بودیم و الان شاخص دوم و سوم هستیم.ورزش را سروسامان دادیم.۹۰ درصد وقت خودم و زندگیم را در اختیار مردم قرار دادم.اگر کاری نکردم شرایط مهیا نبود و  به اندازه وسعم کار کردم و از همه حلالیت می طلبم.(تشویق و کف حضار)

دشمن تمرکزش را به جنگ اقتصادی ؛ روانی و رسانه ای قرار داده

بعد از سخنرانی دارا کریمی نژاد ؛ معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز طی سخنانی با اشاره به شرح وظایف فرمانداریها گفت:یکی از علتهای توسعه نیافتگی استان ما قوم گرایی و طایفه گرایی است لدا اندیشمندان ما و رسانه های ما باید در این خصوص فرهنگ سازی کنند .

دکتر نظری در ادامه شرایط معیشتی مردم را دشوار دانسته و اظهار داشت: دشمن تمرکزش را به جنگ اقتصادی ؛ روانی و رسانه ای قرار داده است و فشار بی امان دولت امریکا و رژیم صهیونیستی روی اقتصاد ما و تضعیف محور مقاومت که اخرینش قرار دادن یک نیروی نظانی و رسمی کشور بعنوان تروریسم سعی در ایجاد بحران دارد که البته با هوشیاری مردم و مسولان این توطئه ناکام خواهد ماند.

با نیت کار امدم امیدوارم دست ما را بگیرید

و اخرین سخنران این مراسم فرماندار جدید لنده بود که طی سخنانی کوتاه گفت:در ۱۵ ماه اخیر این سومین ابلاغی است که از طرف استاندار محترم  برای من صادر شد و این مسولیت مرا سنگینتر کرده است.

در ادامه اهم سخنان ایشان را با هم می خوانیم:

مهندس موسوی افزود: شهرستان لنده علیرغم اینکه شهر اولین ها است اما در بحث توسعه جزاخرین هاست.

وی اظهار داشت :من گرایش سیاسیم غالب نیست بلکه گرایش کار و تلاشم در جهت توسعه شهرستان غالبخواهد بود.

 شهرستان لنده  طرفیتهای بالایی دارد اما انطور که شایسته است کار نشد لذا لنده نقشه راه می خواهد

با ظرفیتهای لنده اشناهستم زیرا  لنده زادگاه من است و برای توسعه ان تلاش شبانه روزی خواهم کرد.

امیدوارم با تعاملی که با مسولان استان دارم و با استفاده از طرفیت بنیاد بتوانیم لنده را به سمت توسعه ببریم.

در بحث روستا خدمات زیادی انجام شد اما روستاها خالی از سکنه شدند و مردم ان در حاشیه شهر سکنی گزیدند و همین امر باعث اسیبهای جدی شده است  لدا باید با ایجاد اشتعال و تولید و امید روستاها را احیا کنیم.

با نیت کار امدم امیدوارم دست ما را بگیرید و من نیز دست کسانی را که دغدغه توسعه دارند را نیز به گرمی می فشارم و مجددا تاکید می کنم : زیبنده شهر اولین ها نیست که در بحث توسعه جزو اخرین ها باشد.

یکی از دلایل حضورم  بعنوان فرماندار ؛ مردم باصفای این شهرستان می باشد.و امدم تا اگر خدا کمک کند دینم را به این مردم ادا کنم.

از دوست خوبم جناب دکتر کریمی که من شاهد بود در مرکز استان چنان چانه این شهرستان را می زدند تشکر می کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: