« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶
کهگیلویه و بویراحمد
جشن بزرگ گرامیداشت هفته معلم با حضور مسئولان و معلمان شهرستان لنده در تالار آریوبرزن این شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف،این مراسم با حضور جمع کثیری از فرهنگیان شهرستان ؛مهمانان خارج از استان ؛ امام جمعه ؛فرماندارو مسولان شهرستانی در محل تالار اریوبرزن این شهرستان بر گزار گردید.

رئیس اموزش و پرورش شهرستان لنده در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته معلم به هموطنان، بر تکریم این قشر فرهنگی که تربیت کننده نسل آینده کشور هستند، تاکید کرد.

علی جاویدان اظهار داشت:‌ هفته معلم فرصت مغتنمی است تا جامعه به پاس تلاش و از خودگذشتگی معلمان از جای برخاسته و ادب و احترام خود را نثار کسانی نماید که آینده جامعه را با تعلیم دادن آینده سازان کشور رقم می زند .

اجرای سرود توسط دانش آموزان دبیرستان فارابی ؛ سخنرانی فرماندار سابق لنده ؛ ذکر خاطراتی از استاد بهمن بیگی توسط یکی از همکاران ایشان  و اجرای موسیقی محلی از جمله برنامه های این همایش بوده است.

در پایان این مراسم ؛ با اهدای جوایز و لوح تقدیر به تعدادی از فرهنگیان بازنشسته و  نمونه شهرستان از آنها تجلیل بعمل آمده است.






نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین