« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
سیاسی
سیدمحمد خاتمی؛ رئیس دولت اصلاحات که در سال‌های اخیر در مواقعی با محدودیت‌هایی مواجه بود، این روزها دیدارهایی در دفتر خود و در خارج آن داشته است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سیدمحمد خاتمی؛ رئیس دولت اصلاحات که در سال‌های اخیر در مواقعی با محدودیت‌هایی مواجه بود، این روزها دیدارهایی در دفتر خود و در خارج آن داشته است.

روز شنبه گذشته تصاویر و خبر دیدار خاتمی با آیت الله گرامی، از علمای قم منتشر شد و دیروز هم خبر دیدار او با فرهنگیان به مناسبت روز معلم و همچنین دیدار او با سیدهادی خامنه‌ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام منتشر شد.

سعید الله بداشتی فعال سیاسی اصلاح طلب در همین رابطه در اینستاگرام خود نوشت:

در آستانه‌ی ماه مهمانی خدای مهربان و رمضان الكريم … دو سید بزرگوار (خاتمی و هادی خامنه‌ای) که دوستان دوران انقلاب و همراهان سال‌های خدمت و یاران دوران اصلاحات هستند، با هم ديدار كردند. گفت و گویی صمیمانه و پر از دغدغه درباره‌ی مردم، ایرانِ عزيز و جمهوری اسلامی. ای كاش صميميت‌ها و همدلی‌ها برای اعتلای نام ايران و بهبود وضعيتِ ملتِ عزيزمان بازگردد و اميدِ نسل‌هاي بعد از انقلاب از دست نرود كه آينده از آنِ جوانان و نسل سوم و چهارم است.. آينده اي پر اميد با ايرانِ آباد … ان شاءالله..



منبع/انصاف نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: