« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
جهان
نماینده ارشد دولت سابق آمریکا در مذاکرات هسته‌ای با ایران، از جنگ‌طلبی مشاور امنیت ملی کشورش بشدت انتقاد کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری دانشجو، «وندی شرمن» نماینده ارشد دولت سابق آمریکا در مذاکرات هسته‌ای با ایران با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی توئیتر به بیانیه اخیر «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید واکنش نشان داد.

وی نوشت: «آیا واقعا جان بولتون در پی آن است تا ما را درگیر جنگ با ونزوئلا و ایران کند؟ (من) جنگی ندیده‌ام که او دنبال شروع کردنش نبوده باشد. دونالد ترامپ کجاست؟».

بولتون بامداد امروز دوشنبه در بیانیه‌ای از اعزام ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن به منطقه فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) خبر داد و ادعا کرد علت آن «مجموعه‌ای از نشانه‌ها و هشدار‌های نگران‌کننده روزافزون» است و این امر (اعزام ناو) پیامی صریح و روشن برای ایران است.

بولتون در بیانیه تلاش کرده اعزام ناو را به ایران مرتبط و این کشور را مرعوب کند حال آنکه دقیقا یک ماه قبل، نیروی دریایی آمریکا اعلام کرده بود که ناو یو. اس. اس آبراهام لینکلن در راستای ماموریت روتین خود به منطقه غرب آسیا اعزام خواهد شد.

برخی تحلیلگران آمریکایی از جمله «ایلان گلدنبرگ» هم اظهارات بولتون علیه ایران با توسل به اعزام این ناو را «تهدید توخالی» خوانده و گفته‌اند که این اظهارات برای «ترساندن ایرانی‌ها» بیان شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین