« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران:
مدیر عامل اتحادیه سراسری دامداران، گفت: از محل صندوق توسعه دامپروری، 6 میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد ۴ درصد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض، به ۳ استان سیل زده تخصیص داده شده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، سعید سلطانی، درباره مباحث مطرح شده مبنی بر گرفتاری دام‌ها در مناطق سیل زده و کمبود نهاده و علوفه دامی در این مناطق، اظهارداشت: شرایط به این گونه‌ای که مطرح می‌شود، نیست و در استانی مانند خوزستان دام‌ها را به موقع به مناطق مرتفع منتقل کردند.

او، با بیان اینکه اولویت اتحادیه سراسری در توزیع علوفه با استان‌های سیل زده بوده است، افزود: توزیع علوفه نیز به اندازه کافی در این استان‌ها انجام شده است.

مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران ایران تصریح کرد: از محل صندوق توسعه دامپروری برای سه استان سیل زده (خوزستان، لرستان و گلستان) مبلغ ۲ میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد ۴ درصدی تخصیص داده شده تا این استان‌ها بتوانند نهاده‌ها و علوفه‌های مورد نیازشان را تأمین کنند که سرجمع سه استان، ۶ میلیارد تومان می‌شود.

سلطانی، ادامه داد: علاوه بر این به هرکدام از این استان‌ها، ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض از محل این صندوق اعطا شده است؛ ضمن اینکه باتوجه به اینکه استان گلستان اولین استان سیل زده کشور بود ۵ کامیون خوراک دام رایگان در اختیار دامداران این استان قرار گرفت.

او، با بیان اینکه ما هر هفته مقداری نهاده سهمیه‌ای بین استان‌های مختلف توزیع می‌کنیم، افزود: طی این مدت اولویت نخست ما استان‌های سیل زده بود و سهمیه این استان‌ها را تقریباً دو برابر عرضه کرده ایم.

سلطانی، ادامه داد: در کنار این مساله، برخی از استان‌های دیگر نیز حاضر شدند از دریافت سهمیه خود صرف نظر کنند و سهمیه خود را در اختیار استان‌های سیل زده قرار دهند که بیشتر آن نیز به استان خوزستان تحویل داده شد و البته تحویل نهاده در قبال اخذ بها به نرخ دولتی اتفاق افتاد.
مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین