« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
معاون اقتصادی استانداری عنوان کرد:
جعفر گوهرگانی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان گفت: طرح نوپا و پایلوت حقوق و دستمزد در استان ما اجرا می شود و می تواند، حدود چهار هزار و ۸۰۰ شغل ایجاد کند.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،معاون اقتصادی استانداری اظهار داشت: براساس این طرح هر نیرویی که مشمول قانون کار است و از طریق دستگاه های دولتی، بخش خصوصی و سمن ها جذب شود، دولت ۴۰ درصد حقوق و به علاوه مشوق های بیمه ای و مالیاتی را بر عهد می گیرد و ۶۰ درصد دیگر را کافرما باید بپردازد.

به گفته گوهرگانی، این طرح با هدف ایجاد انگیزه کار و فرصت اشتغال بوده و در قالب این طرح اغلب شرایط برای نیروهای فارغ التحصیل دانشگاهی خواهد بود و در این خصوص ۱۲۶ میلیارد ریال اعتبار به استان اختصاص یافته است.

معاون اقتصادی استانداری ابراز داشت: همه نهادها و سازمان های دولتی، بانک های عامل، اتاق های تعاون، صنعت معدن و تجارت، نظام مهندسی های کشاورزی، ساختمان و معدن، سمن ها و پیمانکاران به اطلاع کارفرمایان طرف قرارداد خود برسانند که ضمن اطلاع رسانی از این طرح برنامه ریزی لازم در ایجاد اشتغال، رونق کسب و کار و تولید را فراهم سازند.

گوهرگانی تاکید کرد: اطلاع رسانی مستمر توسط همه رسانه ها به خصوص صدا و سیما از طریق همه نهادها و دستگاه های اجرایی انجام شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: