« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
مدیرکل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:
تاج الدینی گفت: اگر ملخ ها حمله کنند همه دستگاه ها موظف هستند که برای مبارزه با آن ها یاری گر باشند هم اکنون شورای مدیریت بحران شهرستان گچساران با حضور فرماندار و بخشدار و دستگاه های ذی ربط تشکیل شده است که اگر مشکلی به وجود بیاید همه دستگاه ها باید پای کارباشند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،مدیرکل جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد درگفتگو با صبح زاگرس درخصوص آخرین اقدامات برای مبارزه با ملخ در استان گفت: هم اکنون در حال رفتن به گچساران برای تشکیل جلسه با حضور معاون سازمان حفظ نباتات کشور هستیم.

 

الیاس تاج الدینی بیان کرد: در مرز استان ما و بوشهر و خوزستان تعدادی ملخ وجود دارد که در این مدت با آن مبارزه کرده ایم و خوشبختانه هیچ گونه خسارتی به مزارع ما وارد نشده است اما بخاطر اینکه برای سال آینده تخم ریزی نکنند تمام تلاش ما این است که آن ها را به صورت کامل از بین ببریم.

 

تاج الدینی تصریح کرد: ملخ ها تاکنون وارد استان نشده اند و درمرز باباکلان و بی بی حکیمه هستند و هنوز وارد استان نشده اند که بخواهیم با آن ها مبارزه کنیم.

 

وی افزود: اگر ملخ ها حمله کنند همه دستگاه ها موظف هستند که برای مبارزه با آن ها یاری گر باشند هم اکنون شورای مدیریت بحران شهرستان گچساران با حضور فرماندار و بخشدار و دستگاه های ذی ربط تشکیل شده است که اگر مشکلی به وجود بیاید همه دستگاه ها باید پای کارباشند.

 

مدیرکل جهاد کشاورزی بیان کرد:مشکل خاصی به وجود نمی آید زیرا ما مبارزه کرده ایم و احتمال آن بسیارپایین است که ملخ ها وارد استان شوند چرا که ما از روز اول نزدیک به 10 روزی است که در نزدیکی مرز استان عملیات ردیابی و پایش را انجام می دهیم بنابراین احتمال ورود ملخ ها به استان بسیار ضعیف است.

 

الیاس تاج الدینی گفت: هشدار معاون جهاد کشاورزی استان بوشهر بخاطر این ست که ما آمادگی داشته باشیم وماهم از قبل این حساسیت را داشتیم ما حتی تا 20کیلومتری مرز استان بوشهر رفته ایم و با ملخ ها مبارزه کرده ایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: