« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
در سال جاری محقق می‌شود؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 1400 نفر از مددجویان این نهاد از آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای در سال جاری بهره‌مند می‌شوند.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛قباد مبشری در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، گفت: کمیته امداد به دنبال ایجاد اشتغال پایدار و رونق کسب‌وکار برای مددجویان تحت پوشش و توانمندسازی محرومان و نیازمندان است.


وی بابیان اینکه اشتغال پایدار نیاز به آموزش دارد و توجه به امر آموزش در خودکفایی و اشتغال پایدار مددجویان تأثیر بسزایی دارد، تصریح کرد: ارائه آموزش فنی و حرفه‌ای، مشاوره و راهنمایی شغلی، معرفی به مراکز کاریابی، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و نظارت بر اجرای طرح‌های خودکفایی از برنامه‌های اصلی حوزه اشتغال کمیته امداد است.


مبشری ترویج و گسترش آموزش‌های مهارتی در بین مددجویان را یکی از راهکارهای رسیدن به خودکفایی آنان دانست و اظهار کرد: به همین منظور و برابر با برنامه بودجه ابلاغی در سال جاری، 1400 نفر از مددجویان این نهاد بااعتبار 7790 میلیون تومان از آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تعداد مددجویان شرکت‌کننده در دوره‌های مهارتی سال گذشته را 1228 نفر بااعتبار 600 میلیون تومان عنوان و بیان کرد: درمجموع در سال گذشته 3381 نفر از مددجویان این نهاد با هزینه 738 میلیون تومان از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای مانند مهارت‌آموزی، مقدماتی و ترویجی برخوردار شدند و آموزش‌های لازم را فراگرفتند.

مبشری تأکید کرد:  آموزش‌های مهارتی متناسب با بازار کار در زمینه ایجاد اشتغال و افزایش تولید داخلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به استقلال اقتصادی مددجویان و خروج تدریجی آن‌ها از چرخه حمایتی کمیته امداد کمک می‌کند. 

فرج اله راد مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات کمیته امداد و همکاری در خصوص آموزش اقشار آسیب‌پذیر جامعه و مددجویان، گفت:  کمیته امداد یکی از دستگاه‌های ارزشمند در ارائه خدمت به نیازمندان است و سازمان فنی و حرفه ای در زمینه ارائه خدمت به جامعه هدف این نهاد از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

وی بابیان اینکه باید در خصوص ارائه خدمات فنی و حرفه‌ای با تمام توان کیفیت خدمات را بالا ببریم، تأکید کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید منجر به اشتغال پایدار شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: