« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
معاون سیاسی امنیتی استاندار مطرح کرد؛
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری و تعامل مؤسسات و نهادهای دارای مجوز، جمع‌آوری زکات فطریه باید هماهنگ و آبرومند انجام شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، جلسه هماهنگی در خصوص جمع‌آوری زکات فطریه با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و اعضای شورای زکات استان برگزار شد.


سید محمد‌کاظم نظری معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه، در خصوص جمع‌آوری زکات فطریه امسال گفت: مؤسسات خیریه متقاضی برای جمع‌آوری زکات فطریه باید مجوزهای لازم را از کمیته امداد استان دریافت کنند.

وی با تأکید بر لزوم هماهنگی در جمع‌آوری زکات فطریه در استان، افزود: با همکاری و تعامل مؤسسات و نهادهای دارای مجوز، جمع‌آوری زکات فطریه باید هماهنگ و آبرومند انجام شود.  
نظری با اشاره به اینکه لازم است مبالغ جمع‌آوری‌شده زکات فطریه هرچه سریع‌تر به دست نیازمندان برسد،تصریح کرد: در زمان توزیع زکات فطریه بین نیازمندان، باید شأن و منزلت آن‌ها حفظ شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با دعوت از مردم در خصوص پرداخت زکات فطریه خود از راه قانونی و به مؤسسات دارای مجوز برای رساندن آن به نیازمندان واقعی، گفت: روحانیت و ائمه جمعه در استان نقش بسزایی در خصوص جمع‌آوری زکات فطریه دارند.

قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جمع‌آوری بیش از یک میلیارد تومان زکات فطریه در سال گذشته در استان، گفت: زکات فطریه جمع‌آوری‌شده برای فقرا و نیازمندان هزینه می‌شود.

وی بابیان اینکه سازمان‌ها، خیریه‌ها و مؤسساتی که قصد جمع‌آوری زکات فطریه را دارند باید از قبل با کمیته امداد هماهنگی و مجوز لازم را از این نهاد دریافت کنند، افزود: باید کلیه پایگاه‌های دارای مجوز، وجوه جمع‌آوری‌شده را به همراه صورت‌جلسه به شورای زکات استان ارسال کنند.

مبشری با اشاره به اینکه شورای زکات استان به دو روش می‌تواند مبالغ جمع‌آوری‌شده مؤسسات خیریه را بر اساس درخواست آنان هزینه کند، گفت: یک روش اینکه شورای زکات نسبت به بازگشت وجوه واریزشده به‌حساب این مؤسسات و نهادها اقدام کند، و یا این مؤسسات لیست نیازمندان خود را به شورا تحویل دهند تا براساس این لیست مبالغ جمع‌آوری‌شده آن‌ها بین نیازمندان موردنظر توزیع شود.

 وی به ضرورت همکاری نیروی انتظامی در خصوص جمع‌آوری زکات فطریه اشاره و بیان کرد: از نیروی انتظامی می‌خواهیم همکاری لازم را با کمیته امداد و نهادها و مؤسسات دارای مجوز از شورای زکات به‌منظور جمع‌آوری زکات فطریه داشته باشد و پایگاه‌های جمع‌آوری را کنترل کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: