« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۰۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۹
کرامت سلیمی
بنده تصورم این است که تنها راه جلوگیری از حمله امریکا به ایران این است که مقامات طراز اول کشور بدون هیچ ترس و واهمه ای دروغ بودن سلاح اتمی را افشا نمایند....
پایگاه خبری آوای رودکوف-کرامت سلیمی:برای بررسی موضوع جنگ ایران و امریکا مجبوریم نگاهی به پشت سر خود و به تاریخ بیندازیم تا ببینیم چراغ هدایتی که در طی تمام تاریخ ، راهبر جنگهای بشریست کدام است.

 بی تردید فریبکاری قویترین سلاح در زرادخانه صاحبان قدرت است.

تمام دولتها برای تسلط بر مردمشان با ایجاد جو ترس و وحشت عمل می کنند.

با افزایش اگاهیها نوع ابزار ایجاد ترس تغییر می کند.

در ۸۰ سال اخیر با سلاحی خیالی و غیر واقعی به نام بمب اتمی این ترس و وحشت را به جهانیان القاء نمودند.

 دولت امریکا برای حکومت بر کشور و مناطق تحت سلطه اش نیاز به این دارد که هر از گاهی در منطقه ای از جهان ببری کاغذی بسازد و جنگ طولانی مدتی که خودش ان را کنترل و اداره می کند راه بیندازد .

 اگر با دید روانشناسی به مسئله قدرت نگاه کنیم جواب خیلی از سوالات معلوم خواهد شد.

تقریبا” تمامی ارتشهای دنیا از پنتاگون دستور می گیرند و در واقع چیزی که به عنوان ۷۰۰۰ پایگاه نظامی امریکا عنوان می شود همین ارتشها و مکانهای نظامیست که در حدود ۲۰۰ کشور چهان پراکنده اند و اسلحه و سیستمهای مخابراتی و سایر امکانات را در اختیارشان قرار می دهد.و درجه اهمیتشان برحسب موقعیت جغرافیایی فرق می کند و با کمک همین ارتشها امریکا قادر است در هر منطقه ای که اراده کند جنگ و درگیری ایجاد نماید.

یکی از مهمترین ارتشهایی که امریکا بوجود اورد ارتش شوروی بود که در ظاهر نقش رقیب اتمی امریکا را بازی می کرد اما عملا” یک ببر کاغذی بود که امریکا برای پیشبرد نقشه ها و سیاستهایش ان را به کار می گرفت. به عنوان مثال امریکا در سال ۱۹۴۹ با انجام یک ازمایش ظاهرا” اتمی شوروی را به عنوان یک ابرقدرت قلمداد کرد و در طی جنگهای کره (۱۹۴۹-۱۹۵۳) و ویتنام (۱۹۵۵-۱۹۷۵) وقتی با اعتراض مردم امریکا روبرو شد که چرا باید سربازان امریکا در کره ویتنام کشته شوند و چرا امریکا علیه این دو کشور از سلاحهای اتمی استفاده نمی کند توجیه دولت امریکا برای مردمش این بود که کشورهای کره و ویتنام تحت حمایت شوروی و چین هستند و اگر امریکا از سلاح اتمی استفاده نماید شوروی و چین نیز از سلاح اتمی استفاده خواهد کرد و چاره ای جز استفاده از سربازان امریکایی و سلاحهای متعارف ندارند. بعد ها افرادی در امریکا با روشهای مختلف فاش نمودند که امریکا در ویتنام و کره و جاهای دیگر افراد خودش را از بین می برد که نمونه اش ساخت فیلمهایی همچون رامبو در ویتنام و رامبو در افغانستان و همینطور فیلم عملیات مرداب می باشد.

در سال 1369 امریکا عراق را یا فریب داد و یا عراق با امریکا هماهنگ بود تا کشور کویت توسط عراق اشغال شود و به همین بهانه امریکا به خلیج فارس لشکر کشی نمود و به عراق حمله نمود و 42 روز مردم عراق بی دفاع بمباران شدند بعد حمله زمینی شروع شد و نیروهای امریکا تحت فرماندهی ژنرال نورمن شوارتسکف تا نزدیکیهای بغداد پیش رفتند . اما دولت امریکا به نیروهای امریکایی دستور توقف عملیات را دادند .

ژنرال شوارتسکف از دولت امریکا 24 ساعت مهلت خواست تا بغداد را اشغال و صدام و سران حزب بعث را دستگیر نماید اما نه تنها درخواست این ژنرال امریکایی مورد موافقت قرار نگرفت بلکه ژنرال نورمن شوارتسکف برکنار شد و اکثر نیروهای زمینی امریکا نیز عقب نشینی نمودند و حدود 80 درصد انها به امریکا باز گردانده شدند.

 
تا مدتها ژنرال شوارتسکف در سخنرانیهایش از مقامات امریکایی مخصوصا" بوش پدر و همچنین وزیر امور خارجه وارن کریستوفر انتقاد می کرد و غیر مستقیم مقامات امریکایی را خائن به بشریت معرفی می کرد.

 امریکا جنگ با عراق را حدود 13 سال کش و قوس داد و این نشان می دهد که دولت امریکا هیچ تمایلی ندارد که یک پیروزی سریع بدست اید بلکه با ایجاد جنگها و طولانی کردن ان به اهداف دیگری فکر می کند.

جنگهای قبلی امریکا نیز از مدل و شیوه مشابهی پیروی می کند.

 جنگ کره از سال 1949 تا 1953 در حالی که امریکا مدعی ابرقدرتی جهان ان هم ابرقدرت به اصطلاح اتمی بود. اگر امریکا ابرقدرت اتمی بود و تمایل به پیروزی سریع در جنگ کره داشت استعمال یک بمب اتمی ( اگر داشت ) کافی بود تا تمامی نیروهای متخاصم با امریکا را تسلیم نماید.

جنگ ویتنام از سال 1955 تا 1975 بیست سال طول کشید و چطور می توان بیست سال حضور نظامی امریکا را در کشور ویتنام که نه نفت و گاز دارد و نه محصول ارزشمند دیگری که به درد امریکا بخورد و به بهای جان ده ها هزار و شاید هم صدها هزار نفر سرباز امریکایی تمام شد توجیه کرد . چرا که اگر سلاح هسته ای داشت بیست سال طول نمی کشید. امریکا وقتی در توجیه جنگ ویتنام کم اورد به بهانه جلوگیری از نفوذ کمونیسم انرا چند ملیتی کرد و خروجی اینکار باعث بوجود امدن گروه های خطرناکی همچون خمر های سرخ شد که در کشورهای کامبوج, لائوس و خود ویتنام میلیونها نفر را قتل عام کردند. همانطور که از دل جنگهای امریکا در عراق و افغانستان گروههای خطرناکی همچون داعش و طالبان بوجود امدند که وحشتناکترین جنایتهای تاریخ بشری را انجام دادند.
 

جنگهای خاور میانه و جنگهای داخلی افریقا که بیش از 40 سال طول کشیده اند همه و همه نشان دهنده عدم تمایل دولت امریکا و متحدانش برای پیروزی سریع در جنگها و بر عکس نشان دهنده سیاست پردازی انها در طولانی نمودن جنگها و بهره برداری از این جنگهاست.

 
جنگ بالکان نیز اینگونه بود و سالها طول کشید.

ممکن است امریکا بخواهد در مورد ایران مدل مشابهی را پیاده نماید و .................

جالب است فرماندهان گروههای تروریستی که از دل این جنگها بیرون می ایند در کل جهان افراد مشهوری می شوند. مثل پول پوت در کامبوج ، اسامه بن لادن و ملا عمر در افغانستان، ابوبکر بغدادی در سوریه، ابو مصعب زرقاوی در عراق و ........

 
بنده تصورم این است که تنها راه جلوگیری از حمله امریکا به ایران این است که مقامات طراز اول کشور بدون هیچ ترس و واهمه ای دروغ بودن سلاح اتمی را افشا نمایند. به این طریق امریکا از درون دچار تشتت و هرج و مرج خواهد شد . چون امریکا نمی تواند عملا" نشان دهد که سلاح اتمی دارد و یکپارچگی امریکا و متحدانش و همچنین ارتباط بین پایگاههای نظامی امریکا در کل دنیا دچار فروپاشی خواهد گردید.

اخیرا فیلمی در "یوتیوب" منتشر شد که نشان می دهد سلاح اتمی مطلقا وجود ندارد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
کرامت سلیمی
|
France
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
0
0
دروغ برای پنهان کردن حقیقت خلق می شود ، حقیقت در تاریکی دروغ گم می شود و در تاریکی هر ظلمی ممکن می شود.


ظلم ابزار گسترش تاریکیست اما دشمن تاریکی روشناییست و حقیقت همان روشناییست


دانستن حقیقت راه نجات ملتها و رفتن به سوی عدالت اجتماعی و دنیای بدون جنگ است.

----------------------------------------------------

مدیر محترم سایت با سلام و درود

ممنون از همکاری شما در انتشار مقاله فوق.

پیروز باشید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین