« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
نق زنهای داخلی و خارجی چشم و گوششان را باز کنند؛
در وضعیت فعلی حاکم بر جهان، جمهوری اسلامی برای حفظ امنیت و مقابله با دشمنان باید از محور مقاومت حمایت و پشتیبانی رکده
پایگاه خبری آوای رودکوف-فتاح بدری:طی چند سال اخیر انتقاداتی از سوی بعضی افراد کم اطلاع و یا مغرض مبنی بر چرایی حمایت ایران از محور مقاومت از جمله کشورهای:عراق ؛ سوریه ؛لبنان؛ یمن و ... در فضای رسانه ای و مجازی به چشم می خورد.

آنها معتقدند "حمایت های جمهوری اسلامی ایران از کشورهای منطقه، به‌ویژه عراق و سوریه و... نه تنها موجب جذب محرومان نشده، بلکه افکارعمومی منطقه را فضای خشم و نفرتی که شاید سال‌ها و بلکه چند نسل علیه منافع ملی ایران ادامه داشته باشد تحریک کرده و موجب خسارات جانی و مالی فراوانی برای ملت شده است.

اما امروزه و در شرایط سخت سیل و تحریم و تهدید وقتی نفس گرم آنها را در کنار خود می بینیم و احساس می کنیم ؛ بیشتر و بهتر به این سیاست راهبردی و صد البته معقول و منطقی خود در حمایت از کشورها محور مقاومت پی می بریم.

امروز و در شرایط فعلی بیش از هر زمانی به این نکته پی بردیم که حضور فعال جمهوری اسلامی ایران در حمایت از سوریه و عراق و تلاش برای نابودی مسلحین تکفیری در این کشورها، افزایش امنیت داخلی جمهوری اسلامی ایران را در پی داشته است، چرا که نا امن ساختن محیط داخلی کشورایران پس از نا امن سازی محیط پیرامونی آن، یکی از اهداف گروه های تکفیری فعال در سوریه و عراق بوده است.

و نکته مهم تر در عرصه جهانی اینکه :کشورهای مهم و تأثیرگذار در جریانات بین المللی همواره به دنبال تأسیس پایگاه نظامی در سراسر جهان بویژه نقاط استراتژیک هستند؛ برای مثال :کشور آمریکا در ۳۹ کشور دنیا پایگاه بزرگ نظامی و در ۱۴۰ کشور ایستگاه های نظامی دارد که نمونه های آن را در قطر ؛ امارات ؛عراق ؛کویت؛بحرین؛عربستان و امارات می بینیم.

 بنا براین در وضعیت فعلی حاکم بر جهان، جمهوری اسلامی برای حفظ امنیت و مقابله با دشمنان باید از محور مقاومت حمایت و پشتیبانی کند و بدون شک یکی از عوامل ثبات و امنیت ایران در همسایگی ناامن ترین ممالک، داشتن چنین اهرم قدرت و نیروهای آماده برای نبرد مستقیم و جنگ نیابتی می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: