« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
مدیرکل کمیته امداد استان عنوان کرد:
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از محل اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت چهار میلیارد و 687 میلیون تومان تسهیلات خودکفایی، کارگشایی در سال جاری به مددجویان تحت حمایت پرداخت شد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف،قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 949 مورد تسهیلات کارگشایی، خودکفایی و مسکن بااعتبار چهار میلیارد و 687 میلیون تومان در سال جاری به مددجویان و اقشار نیازمند از محل منابع اعتباری صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت‌ شد.


وی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای کاهش مشکلات اقشار آسیب‌پذیر یکی از برنامه‌های کمیته امداد است، افزود: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت باهدف پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان تأسیس‌شده که از محل اعتبارات این صندوق در سال جاری 635 مورد تسهیلات کارگشایی بااعتبار دو میلیارد و 757 میلیون تومان به مددجویان پرداخت‌شده است.

مبشری به پرداخت 46 مورد تسهیلات در بخش خودکفایی و اشتغال در صندوق امداد ولایت اشاره و بیان کرد: در این خصوص 614 میلیون تومان تسهیلات پرداخت‌شده است.

وی پرداخت‌ 29 مورد تسهیلات ودیعه مسکن بااعتبار 145 میلیون تومان را از دیگر اقدامات صندوق امداد ولایت اعلام و بیان کرد: هفت مورد تسهیلات مسکن1000 واحدی بااعتبار 35 میلیون تومان نیز از پرداختی‌های امسال صندوق امداد ولایت است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ارائه تسهیلات به سیل‌زدگان استان در سال جاری را از دیگر برنامه‌های صندوق امداد ولایت عنوان کرد و گفت: در این زمینه یک میلیارد و 135 میلیون تومان به 232 نفر از مددجویان خسارت‌دیده از سیل امسال پرداخت شد.

مبشری در پایان از تمامی افراد خیر و نیکوکار استان دعوت کرد تا با افتتاح حساب و سرمایه‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان در رفع مشکلات مددجویان این نهاد و اقشار نیازمند به‌خصوص در ماه مبارک رمضان سهیم باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین