« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 686 واحد مسکن مددجویی در سیل و بارندگی‌های فروردین‌ماه امسال آسیب‌دیده و دچار خسارت شدند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به آسیب بارندگی‌های سیل‌آسا در سال جاری به منازل مسکونی مددجویان این نهاد گفت: 686 واحد مسکن مددجویی در سیل و بارندگی‌های فروردین‌ماه امسال آسیب‌دیده و دچار خسارت شدند.


وی بابیان اینکه این تعداد واحد یا آسیب‌دیده یا نیازمند تعمیرات و یا احداث مجدد هستند، اظهار کرد:  از مجموع خسارت واردشده به منازل مسکونی مددجویان به یک مورد مسکن مددجویی شهری و 159 مورد روستایی خسارت کلی واردشده است و نیاز به احداث مسکن دارند.

مبشری گفت: تسهیلات در نظر گرفته‌شده واحدهای احداثی برای مددجویان روستایی 40 میلیون تومان  وام قرض‌الحسنه و 10میلیون تومان کمک بلاعوض و شهری 50 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه و 12 میلیون تومان کمک بلاعوض است.

وی با اشاره به اینکه 526 مسکن مددجویی خسارت‌دیده از سیل نیازمند تعمیرات است، تصریح کرد: برای تعمیرات منازل مسکونی خسارت‌دیده از سیل 15 میلیون تومان تسهیلات و 5 میلیون تومان کمک بلاعوض در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اعلام اینکه خانواده‌های تحت حمایت دارای مسکن‌های آسیب‌پذیر هستند، بیان کرد: امید است بتوانیم با کمک بنیاد مسکن، مسکن‌های مقاومی برای جامعه مددجویی احداث کنیم.

حسین جنتی مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: افتخار می‌کنیم که همراه کمیته امداد از نهادهای رهبری هستیم و وظیفه‌داریم به جامعه هدف و روستائیان کمک کنیم.

وی بابیان اینکه کمک به ساخت و تعمیرات مسکن خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد را در اولویت قرار می‌دهیم، افزود: تلاش خواهیم کرد که موارد متعددی را در خصوص ساخت مسکن به‌خصوص در روستاها در نظر داشته باشیم و یکی از مهم‌ترین اقدامات ما ساخت مسکن مقاوم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: