« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
قباد مبشری:
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از مؤلفه‌های اصلی در امر اشتغال، آموزش و برگزاری دوره‌های مهارتی و آموزشی در زمینه اشتغال برای مددجویان است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی استان با اشاره به اینکه خدمت به محرومان و نیازمندان وظیفه اصلی  و ذاتی این نهاد است، گفت: یکی از برنامه‌های این نهاد ایجاد اشتغال برای مددجویان جهت توانمندسازی آن‌هاست.


وی بابیان اینکه یکی از مؤلفه‌های اصلی در امر اشتغال بحث آموزش و برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه اشتغال برای مددجویان است، افزود: باید این دید را در افراد به وجود بیاوریم که هدف توانمندی خانواده است و با آموزش مهارت‌های شغلی می‌توان با کمترین هزینه بیشترین بهره را برد.

مبشری با اشاره به اینکه اعتبارات بسیار خوبی در حوزه اشتغال کمیته امداد به امر آموزش اشتغال اختصاص‌یافته است، تصریح کرد: معمولاً قبل از اجرای طرح‌های اشتغال مددجویی حتماً دوره‌های آموزشی برای آن‌ها برگزار می‌شود به جهت اینکه تسهیلات پرداختی منجر به ایجاد اشتغال پایدار برای آنان شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: یکی از تعاملات این نهاد، مربوط به سازمان‌ها و نهادهایی است که بتوانند در زمینه ایجاد و بهبود اشتغال و توانمندی خانواده‌های مددجو با کمیته امداد همکاری کنند.

وی بابیان اینکه با توجه به بارندگی‌های امسال عمده تسهیلات اشتغال کمیته امداد به سمت کشاورزی و دام‌پروری است، گفت: با تعاملات لازم با مرکز تحقیقات کشاورزی استان می‌توانیم از برگزاری دوره‌های آموزشی برای مددجویان بیشترین استفاده و بهره را ببریم.

کاووس کشاورز رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با اشاره به این‌که مرکز تحقیقات کشاورزی استان جزء اولین مراکزی بوده که با کمیته امداد همکاری کرده و آموزش‌های لازم را به مددجویان ارائه داده است، گفت: در زمینه مهارتی آمادگی داریم زمینه‌های همکاری بیشتر را فراهم کنیم و با توجه به بافت سنتی و کشاورزی منطقه که عمده شغل دامداری کشاورزی است باید آموزش‌های لازم به نحو مطلوب ارائه شود.

وی بابیان اینکه هدف این است که تجارب خود را در زمینه آموزش و ترویج در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار دهیم، افزود: ایستگاه‌های متعددی در سطح استان هست که در زمینه گندم، حبوبات، علوفه و گیاهان دارویی فعالیت می‌کنند و 30 محقق داریم که وظیفه آموزش و ترویج را برعهده دارند.

کشاورز در پایان تأکید کرد: مرکز تحقیقات کشاورزی استان آمادگی کامل دارد تا در خدمت مددجویان کمیته امداد بوده و تجارب و آموزه‌های خود را به نحو احسن در اختیار آنان قرار دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: