« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۳
خبر:

با حمله هوایی امروز انصارالله به فرودگاه نجران سعودی که سومین حمله از این دست در طی سه روز اخیر است طبق وعده انصارالله همچنان 297 موضع درعربستان و امارات باید در انتظار حملات غافلگیر کننده انصارالله باشند.

تحلیل:

-بعد ازاعلام بانک اهداف انصارالله در سعودی و امارات اولین نقطه تمرکز بر فرودگاه نجران سعودی تعریف شده که بنظر میرسد هم مرزی این استان با یمن واستفاده عربستان ازفرودگاه این استان برای حمله به مردم بی دفاع یمنی دلیل اساسی در اولویت قرار گرفتن این فرودگاه جهت حمله باشد. هجوم هوایی انصارالله به انبارهای اسلحه و همچنین سامانه پاتریوت مستقر دراین فرودگاه شاهدی براین مساله است.

- اعلام 300 نقطه هدف در سعودی و امارات از سوی انصارالله این انتظار را تقویت میکند که دو کشور اشغالگر ظرف روزهای آینده باید منظر ملاقات با پهبادها وموشکهای یمنی بابرد بیشتری باشند. همچنین این اعلام نشان میدهد خزانه تسلیحاتی انصارالله برخلاف تصوروادعای دشمنان مملو ازموشکها ی صماد 1و2و3 وپهبادهایی نظیر قاصف است.حداقل تعداد این موشکها وپهباده ارامیتوان 300فروند قطعی برشمرد

-حرکت اخیر انصارالله در اعلام 300 هدف در سعودی و امارت همچنین بدین معناست که تکنولوژی ساخت موشک وپهباد دریمن نه تنهاکاملا بومی است بلکه روز بروز بر پیشرفته ترشدن ان افزوده خواهد شد
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: