« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۰
مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داد:
مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان از انتصاب دکتر سید مهدی ابطحی به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه خبر داد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛محمد جواد براتی گفت: دکتر منصور غلامي وزير علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی، دکتر سيد مهدي ابطحي رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان منصوب کرد.

وی افزود: در این حکم با اشاره به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند دکتر ابطحي ابراز امیدواری شده است که با بهره مندي از تجارب اعضاي هيات علمي دانشگاه، امكانات و همچنين جامعه نيكوكاران حامي آموزش عالي، وظایف سرپرستی دانشگاه صنعتی اصفهان بر پایه قوانین، سیاست ها وبرنامه های تقديم شده به مجلس و ماموريت هاي تعيين شده براي دانشگاه به انجام رسانیده شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به استعفای دکتر محمود مدرس هاشمی رئیس سابق‌ این دانشگاه، تصریح کرد: وزير علوم در حکمی جداگانه ضمن قدردانی از زحمات بي شائبه دكتر مدرس هاشمي، با استعفاي ايشان نیز موافقت نموده است.

براتی اضافه کرد: آئین معرفی سرپرست جدید و تکریم رئیس سابق دانشگاه صنعتی اصفهان به زودی برگزار و اطلاع رسانی خواهد شد.

دکتر سیدمهدی ابطحی، عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان است.
وی دوره کارشناسی خود را در رشته راه و ساختمان در دانشگاه شیراز و کارشناسی ارشد و نیز دکترای عمران راه و ترابری را از دانشگاه علم و صنعت اخذ نموده است.

دکتر ابطحی انتشار ده ها مقاله علمی پژوهشی، هدایت ده ها پایان نامه و رساله تحصیلات تکمیلی، تألیف ۳ جلد کتاب و ثبت ۵ اختراع را در کارنامه فعالیت علمی خود دارد.

معاون دانشجویی-فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان طی سال های ۸۰ تا ۸۴، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان از سال ۹۲ تا ۹۷ و رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از تیرماه ۹۷ تاکنون، از جمله مسئولیت های اجرایی دکتر ابطحی بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین