« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
سمیرم
فرمانده انتظامي شهرستان سميرم از توقيف 2 تريلر حامل برنج قاچاق به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، سرهنگ سهراب قرقاني، اظهار داشت: مأموران انتظامی مستقر در ايستگاه بازرسي شهيد رئيسيان حين کنترل خودروهاي عبوري به 2 خودرو تريلر مشکوک و به منظور کنترل مدارک و محموله آن ها را متوقف کردند.

اين مقام انتظامي با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، رانندگان مزبور فاقد مدارک مثبته گمرکی برای بار خودروی خود هستند، بيان داشت: در بازرسي به عمل آمده از خودروها 45 تن برنج خارجي قاچاق کشف شد.

سرهنگ قرقانی، ارزش برنج های کشف شده را برابر اعلام کارشناسان مربوطه 3 میلیارد و 600 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در اين رابطه 2 نفر دستگير و با تشکيل پرونده به مرجع قضائي تحویل شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سميرم در پايان خاطر نشان کرد: نيروي انتظامي در سال رونق توليد با قاطعيت تمام با قاچاقچيان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادي جامعه برخورد مي کند و اجازه نمی دهد با اقدامات غیر قانونی خود به تولید و اشتغال کشور ضربه بزنند.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: