« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
استاندار اصفهان، خبر داد؛
استاندار اصفهان، گفت: ایجاد مشاغل مکمل مربوط به فعالیت‌های کشاورزی به عنوان رویکرد در شرق اصفهان نیازمند مشارکت هر چه بیشتر کشاورزان است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، عباس رضایی پس از بازدید از شرق اصفهان در جمع کشاورزان در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان واقع در روستای کبوترآباد، اظهار داشت: ما به شغل‌های جایگزین با کشاورزی اعتقادی نداریم بلکه راه‌اندازی مشاغل مکمل و مرتبط با کشاورزی ضروری است.

استاندار استان اصفهان، با اشاره به لزوم کشت‌های جایگزین و کم مصرف‌تر، اضافه کرد: این موضوع به عنوان یک ضرورت در منطقه به شمار می‌رود و باید جدی گرفته شود البته سعی می‌کنیم از ایجاد صنایع آب بر جلوگیری کنیم.

او، یادآور شد: از ابتدای حضورم در این مسند تا به حال هیچ تصمیمی بدون مشورت با صنف کشاورزان در خصوص مسائل آبی اتخاذ نشده است و در سفری که وزیر نیرو در آینده‌ای نزدیک به اصفهان خواهد داشت نیز این موضوع در نظر گرفته می‌شود.

این مقام مسئول استان اصفهان، افزود: همواره به فکر حقوق کشاورزان در غرب و شرق اصفهان بوده‌ام و در این باره هر آن چه از دستمان بر می‌آید با کمال میل انجام می‌دهیم.

رضایی، تأکید کرد: در موضوع آب از همگان به‌ویژه از کشاورزان پرتلاش می‌خواهیم که جامع‌تر فکر کنند تا بتوانیم با تدبیر و همدلی هر چه بیشتر حرکت کنیم.

او، اضافه کرد: تأمین آب آشامیدنی حق تمامی مردم است و بر هر گونه مصرف دیگری تقدم دارد اما حق کشاورزان شرق و غرب را در زمینه تأمین آب با جدیت پیگیری می‌کنیم.

استاندار اصفهان با اشاره به تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی، گفت: اگر پیش از این دشمن، از طریق دولت‌ها تحریم‌های خود را افزایش می‌داد امروزه شرکت‌ها هم به دنبال محدودیت‌سازی برای ایران هستند که البته راه به جایی نخواهند برد.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: