« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۴
بهبهان
تیم بتن دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان به مرحله دوم نهمین دوره مسابقات ملی بتن کشور راه یافت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،مرحله اول نهمین دوره مسابقات ملی بتن کشور با حضور ۴۲ تیم در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار که تیم بتن این دانشگاه به سرپرستی مهندس علیرضا دادپور به مرحله بعدی این مسابقات راه یافت و با حضور در جمع 12 تیم برتر در دور دوم مسابقات  در مهرماه 98 به رقابت با غولهای بتن ایران می پردازد.

این تیم با سرپرستی مهندس علیرضا دادپورو با حضور فرهاد سنجری ،کوثر شغیب،حسین نعما موفق به کسب این افتخار شده است.

از نکات قابل توجه این که تیم بتن دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان تنها تیم راه یافته از استان خوزستان به مرحله دوم این مسابقات است.

مهندس دادپور درباره این دوره از مسابقات گفت: نهمین دوره مسابقات ملی بتن با هدف ساخت بتن های خود تراکم سازگار با محیط زیست و حرکت به سمت تحقق توسعه پایدار در این صنعت در دو مرحله در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، برگزار می شود و هدف از این مسابقات آشنایی و افزایش تجربیات علمی و فنی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور و فعالان در زمینه صنعت ساختمان با بتن هایی است که علاوه بر دارا بودن مشخصات فنی لازم (از نظر کارایی، مقاومت فشاری و دوام) در ساخت آنها کمترین آلودگی و آسیب، به محیط زیست وارد می شود.

وی افزود در این مسابقه همچنین فرآیند ساخت بتن ها با کمترین هزینه و در شرایطی نزدیک به شرایط کارگاهی انجام می شود و مسابقات ملی بتن در دو مرحله برگزار شده که در مرحله اول، دانشجویان باید به پرسش های مطرح شده، پاسخ و گزارش برنامه تحقیقاتی خود را به دبیرخانه مسابقات تحویل دهند سپس  توسط کمیته داوران، دوازده تیم که بیشترین امتیاز را در مرحله اول کسب کنند به مرحله دوم راه می یابند.

دادپور افزود مرحله دوم مسابقه با محوریت ساخت نمونه ها به صورت حضوری و در مهرماه سال 98 برگزار می شود و همچنین آزمایش نمونه های مرحله دوم در آبان ماه انجام و تیم های برتر مشخص و معرفی خواهند شد. بنا براین براساس آئین نامه مسابقات، تیمی که بتن آن دارای کارایی، مقاومت، دوام و شاخص زیست محیطی مناسب و همچنین کمترین هزینه و زمان ساخت باشد و گزارشی با کیفیت بهتر و مناسب تر ارائه کند از امتیاز بالاتری برخوردار بوده و برنده مسابقه خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: