« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۵
حجت‌الاسلام اجمدی:
مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت در گفت‌‌وگو با آوای رودکوف گفت:ماه مبارک رمضان کارگاه آموزشی خداوند تبارک و تعالی است...
پایگاه خبری آوای رودکوف:حجتالاسلام قهرمان احمدی، مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت در گفت‌‌وگو با آوای رودکوف، اظهار کرد: ماه رمضان فرصت ارزشمند و طلایی است که باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم درجهت خدمت به بندگان الهی بخصوص مومنان و متدیّنی که نیازمند به کمک های ماادّی و عنوی هستند.

وی، افزود: ماه مبارک رمضان کارگاه آموزشی خداوند تبارک و تعالی است.

حجت‌الاسلام قهرمانی، از رمضان یه عنوان ماه آمرزش گفت و بیان کرد: رمضان، ماه آمرزش و بازگشت است. بی شک، هر انسانی در زندگی اش آلودگی هایی داشته است و حال در رمضان، فرصت دارد با روزه، جان خود را شست وشو دهد و در خلوت سحرها، با توبه و استغفار، روح خویش را جلا بخشد. آن که در این ماه تنها برای خدا روزه بدارد و از گذشته خویش پشیمان باشد و به واقع از کارش برگردد، شامل عفو الهی خواهد شد.

وی ادامه داد: انسان در ماه مبارک رمضان سر سفره رحمت حق که همانا نزول قرآن است میهمان می‌شود و از این طریق با معرفت الهی رشد پیدا می‌کند و روح خود را قوی می‌کند تا بتواند در مقابل شیطان بایستد.

مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت، یادآور شد: این ماه شریف فرصتی ارزشمند برای بندگی و اطاعت از فرامین الهی و ذخیره سازی معنویات برای آخرت است.

وی با اشاره به فرموده امام حسن مجتبی(ع) افزود: ایشان می‌فرمایند: خداوند ماه رمضان را میدان مسابقه ای برای آفریدگان خود قرار داده تا با طاعتش برای خشنودی او از یکدیگر پیشی گیرند.

حجتالاسلام احمدی رمضان را بهار فقیران دانست و تاکید کرد: رمضان، بهار فقیران و مستمندان است، در بهسازی این بهار برای نیازمندان بکوشیم.


گزارش / امیرمسعود طایفه سلطانخانی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: