« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶
کهگیلویه و بویراحمد؛
مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ایاستان کهگیلویه و بویراحمد به همراه فرماندار لنده ؛بخشدار مرکزی شهرستان لنده ؛بخشدار موگرمون و رئیس اداره راه و حمل و نقل جاده ای لندهاز راه های روستایی دهستان عالی طیب بازدید نمودند.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف،عصر امروز مهندس محمد حسين نصيري  مدیركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان كهگيلويه و بويراحمد به همراه مهندس موسوی فرماندار لنده ؛ عادل مرادی بخشدار مرکزی شهرستان لنده  ؛موسی محتشم بخشدار موگرمون  و مهندس اسماعیلی رئیس اداره راه و حمل و نقل جاده ای لنده از راه های روستایی دهستان عالی طیب بازدید نمودند.


در این بازدید مدیرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان از نزدیک در جریان وضعیت نابسامان جاده روستاهای  برمل ؛دلیک ؛چلی و لارب قرار گرفت و قرار شد بزودی در خصوص ترمیم و بازگشایی آنها تصمیمات لازم اخذ شود.


عادل مرادی بخشدار مرکزی لنده در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار آوای رودکوف بر ضرورت توجه به توسعه روستاها تاکید و اظهار داشت:با ترمیم و بازگشایی جاده روستاهای چلی ؛لارب دلیک و برمل قطعا هم به کشاورزی و دامداری منطقه کمک شایانی خواهد شد و هم زمینه مهاجرت معکوس در این روستاها را فراهم خواهیم نمود.


عادل مرادی افزود:اجرای طرح‌های توسعه روستایی با ایجاد زمینه های اشتغال‌زایی مولد روند مهاجرت از روستا به شهر را معکوس می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: