« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
پایان جام ماه رمضان ادارات شهرستان لنده؛
مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات شهرستان لنده با حضور هشت تیم شب گذشته با معرفی تیمهای قهرمان و قهرمان اخلاق به پایان رسید.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف،11 خردادماه ماه 98 ساعت 10/30 شب فینال مسابقات فوتسال جام ماه مبارک رمضان ادارات شهرستان لنده در زمین چمن اداره ورزش و جوانان بین تیم های ناحیه مقاومت بسیج  و آموزش و پرورش لنده برگزار گردید که تیم ناحیه مقاومت بسیج باشکست آموزش و پرورش قهرمان مسابقات شد .

 در این مسابقات که به همت هیئت ورزش های همگانی اداره ورزش و جوانان و با حضور هشت تیم برگزار شد تیم  ناحیه مقاومت بسیج لنده مقام اول، اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده مقام دوم و بانک صادرات نیز کاپ اخلاق این مسابقات را از آن خود کرد.

 در پایان این مسابقات تیم قهرمان ؛ کاپ قهرمانی خود را به خانواده ورزشکار و جانباز مدافع حرم زنده یاد سرهنگ پاسدار نوذز قدیمی اهدا نمود.

 

گفتنی است مرحوم نوذر قدیمی از بازیکنان پیشکسوت و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان لنده بود که در سالروز شهادت امام علی(ع) در حادثه رانندگی جان خویش را از دست داد.



عکاس: محمد رضا بدری


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: