« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کالاهای اساسی بیش از نیاز داخلی ذخیره شده است، گفت: در زمینه ذخیره سازی شکر، آرد، روغن و برنج مشکلی نداریم.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف،سید علی صادق فروزنده در نشست کمیسیون تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: 3 هزار و 816 تن حواله شکر داشتیم که از ایم میزان یک هزار و 651 تن پیش فاکتور برای عاملان فروش صادر شده که یک هزار و 349 تن وارد شده است.

وی با بیان اینکه از این میزان شکر اختصاص یافته 749 تن صنف صنعت و 600 تن شکر خانوار است، افزود: 300 تن حواله شکر صادر ولی هنوز وارد استان نشده و باقی مانده شکر موجود نیز آماده معرفی مباشر است.

فروزنده از آماده بودن شرایط برای توزیع 2 هزار و 164 تن شکر در استان خبر داد و گفت: یک هزار و 349 تن شکر وارد بازار شهرهای مختلف استان شده به گونه‌ای که با این شرایط به ازای هر نفر به نوعی 5 کیلوگرم توزیع شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بهمن سال گذشته یک هزار تن شکر شکر وارد استان شد که تنها 5 تن توزیع کردیم ولی امسال وضعیتی ایجاد شده که تاکنون هر نفر بیش از 5 کیلو گرم شکر توزیع شده است.

فروزنده خاطرنشان کرد: 700 برنج اروگوئه در استان ذخیره سازی داشتیم که از این میزان 300 تن به عراق و ترکیه صادر و 480 تن دیگر در یاسوج و کهگیلویه ذخیره سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه برنج هندی موجود در بازار از قیمت برنج هندی ذخیره سازی شده کمتر است، ادامه داد: تا 20 خرداد سهمیه آرد نانوایی‌ها توزیع شده و 270 تن روغن نیز برای استان در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره آموزش سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: یک هزار و 257 تن شکر به استان اختصاص یافته که تاکنون یک هزار و 49 تن توزیع و 208 تن باقی مانده که باید تا 15 خردادماه عاملان معرفی شوند.

سالار حسین‌پور خاطرنشان کرد: شکرهای توزیع شده قبلی حرف و حدیث‌های از جمله گذشت تاریخ مصرف به همراه داشت که این مسائل تمام شد و شکرهای جدید با تاریخ و استاندارد توزیع می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: